| کد خبر: 257110 |

◄ ۴۰ درصد تصادفات درون شهری خراسان جنوبی جرحی است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی آمار بالای تصادفات درون شهری به ویژه در بیرجند را نگران کننده دانست و گفت: ۴۰ درصد تصادفات مجروحیت به دنبال دارد.

تین نیوز

بیرجند| رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ فقره تصادف درون شهری در استان از ابتدای سال جاری به وقوع پیوسته است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی سرعت غیر مجاز  را علت اصلی اکثر این تصادفات دانست و افزود: به طور متوسط روزانه ۳۰ تصادف درون شهری در استان ثبت شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: با تحلیل آمار تصادفات و شدت آن را در استان، ۷۰ درصد این حوادث به علت سرعت غیرمجاز بوده که توسط جوانان صورت گرفته است.

عباسی آمار بالای تصادفات درون شهری به ویژه در بیرجند را نگران کننده برشمرد و افزود: در حال حاضر به علت سرعت غیرمجاز و در نتیجه شدت تصادفات در بیش از ۴۰ درصد تصادفات راننده و سرنشینان خودرو مجروح می شوند.

وی بیان داشت: افزایس تصادفات جرحی را نسبت به سال گذشته شاهدیم در حالی که در سال های گذشته بیشتر تصادفات درون شهری از نوع خسارتی بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین از توقیف بیش از ۶۰ دستگاه خودرو به دلیل تولید صدای ناهنجار و مزاحمت صوتی خبر داد و گفت: مالکان این خودروها با انجام حرکات نمایشی موجب سلب آرامش مردم شده بودند.

سرهنگ عباسی اذعان داشت: با همکاری مقامات قضائی رانندگان وسایل نقلیه متخلف ضمن جریمه در مرتبه اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار یک ماه وسیله نقلیه آنان توقیف و روانه پارکینگ می شوند،.

وی افزود: توقیف این خودروها در زمینه اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پاسخ به درخواست های شهروندان مبنی بر مقابله با ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.