| کد خبر: 256849 |

پروژه راه آهن بیرجند-یونسی به زودی افتتاح می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند - یونسی به زودی با حضور یک مهمان ویژه آغاز می شود.

تین نیوز

بیرجند | استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند - یونسی به زودی با حضور یک مهمان ویژه آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جواد قناعت عصر چهارشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اندیشه و تفکر امام خمینی همچنان زنده است، افزود: از این جهت محور تبلیغات دشمن و به ویژه استکبار جهانی شخص امام و رهبری است.

قناعت با اشاره به اینکه امام خمینی یک رهبر جذاب بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان راه پر افتخار امام یعنی مسیر ایثار و مقاومت را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام عامل اصلی تسلیم نشدن ایرانیان در برابر استکبار است، افزود: جدایی ناپذیری دین و سیاست از یکدیگر مهمترین شاخصه مکتب سیاسی امام است و ایشان سیاست و عرفان و اخلاق را در کنار هم معنا کرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در جامعه از دیگر شاخصه‌های مکتب سیاسی امام (ره) بود و از نظر ایشان مردم دارای کرامت بوده و آرا آنان در عرصه سیاسی نقش آفرین است.

قناعت با بیان اینکه یکی از رمزهای شکست ناپذیری انقلاب پشتوانه مردمی است، افزود: دشمن توطئه‌های بسیاری را طراحی کرده اما حضور مردم این نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات پایان سال بی شک اقتدار نظام را افزایش خواهد داد و از این جهت باید موضوع انتخابات مجلس برای همه ما مهم باشد.

قناعت با اشاره به بحث ستاد اربعین گفت: اربعین نماد و مظهر هویت محبان اهل بیت (ع) است و طبق گفته برخی از علما در واقع مانور شیعیان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: باید بستر و زمینه حضور همه مشتاقان زیارت اباعبدالله (ع) را فراهم کرد و ساماندهی امکانات و زیرساخت‌های مرتبط با پیاده روی اربعین را داشته باشیم.

توجه ویژه به جذب سرمایه گذار

استاندار خراسان جنوبی در حوزه مسائل اقتصادی بیان کرد: در استان برای سرمایه گذاری باید دو مؤلفه جذب سرمایه گذار و افزایش بهره وری را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند--یونسی به زودی با حضور مهمان ویژه ای آغاز می‌شود، گفت: همچنین شاهد اتفاقات خوب دیگری چون کلنگ زنی گاز رسانی از زابل به سربیشه نیز خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: برخی غرب را بزک می‌کنند در حالی که در زمستان سخت در این کشورها به واسطه سرما هزاران نفر جان خود را از دست دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 0 0

    استانداري كه نمي داند
    اين مسير ريلي بيرجند تا يونسي كمتر از 20 درصد ساخت شده و سالها تا افتتاح فاصله دارد
    چرا چنين وعده اي مي دهد؟