| کد خبر: 257213 |

بیش از ۷۱۰۰ خوردو سنگین و نیمه سنگین در خراسان جنوبی به مراکز معاینه فنی رفتند

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۱۰۰ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی خراسان جنوبی مراجعه کردند.

تین نیوز

محمد حاجی صفری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۱۰۰ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی خراسان جنوبی مراجعه کردند؛ گفت: در حال حاضر ۴ مرکز معاینه فنی در سطح استان فعالیت دارند که از ابتدای سال جاری ۷۱۳۶ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به این مراکز مراجعه کردند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حاجی صفری با بیان اینکه انواع کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس برای تست و معاینه فنی به این مراکز مراجعه کرده اند، افزود: از این تعداد ۵۳۶۰ خودرو از تست های مراکز معاینه فنی قبول و ۱۷۷۶ خودرو نیز از آزمایش ها و تست مراکز معاینه فنی رد شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به جهت ارتقاء ایمنی سفرهای جاده ای حائزاهیمت است.

حاجی صفری تصریح کرد: درمعاینات مراکز مواردی همچون میزان آلایندگی، میزان آلودگی صوتی، انواع تست ها از جمله تست ترمزها، نور چراغ ها، فرسودگی خودرو، باک غیراستاندارد، آج لاستیک ها و... صورت می پذیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در بخش حمل و نقل کالا و مسافر به عدم وجود نقص فنی و اطمینان از ایمنی خودرو بستگی دارد و انتظار می رود رانندگان فعال در این حوزه به این مساله توجه جدی داشته و نسبت به رفع نقص خودرو قبل از حرکت اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.