| کد خبر: 192570 |

◄ آمادگی کامل ناوگان عمومی مسافربری خراسان جنوبی در اجرای طرح سفرهای تابستانی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری استان در اجرای طرح سفرهای تابستانی خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری استان در اجرای طرح سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، تکریم ارباب رجوع، رفتار توام با احترام، ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای مسافران و استفاده از محلهای مناسب و مطمئن برای توقف مسافرین در طول مسیر را از اولویت های مهم و یک ضرورت اساسی برای شرکت‌ها، مؤسسه و شعب حمل ونقل مسافر استان دانست.

وی ادامه داد: هم اکنون افزون بر 599 دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی برون شهری اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه، vip، ناوگان سواری کرایه و مینی بوس در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند و آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون استانی می باشند.

وی بیان کرد: استانهای تهران–سیستان و بلوچستان–خراسان رضوی و کرمان بیشترین مقاصد سفر مسافرین از مبدأ استان خراسان جنوبی بوده است و در تابستان سال 97 بیشترین سفر انجام شده و مسافر جابجا شده مربوط به تیرماه با انجام 10116 سفر و جابجایی 98178 نفر مسافر بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: برای سهولت دسترسی مسافران به خدمات این بخش توافقنامه ای با انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت منعقد گردیده است و این امکان برای مسافرین فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیت از طریق دفاتر فروش بلیت سطح شهر و وب سایت های فروش بلیت شرکت ها، از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرهای استان بتوانند نسبت به خرید بلیت رفت و برگشت سفر اقدام نمایند.

 گرجی عنوان کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت پایانه های مسافری، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مراکز مکانیزه معاینه فنی با هماهنگی دستگاههای مرتبط در دستور کار تیم های نظارتی این اداره کل قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با افزایش ارایه خدمات شرایط ارتقاء سطح خدمات به مسافرین از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی، کاهش توقف در طول مسیر، شاهد رشد سفرهای بین شهری و افزایش جابجایی مسافر با ناوگان عمومی مسافری جاده ای باشیم.

 وی در ادامه به روش های نوین ارائه خدمات حمل و نقلی از جمله سفرهای کریدوری، ایجاد سکو و دفاتر مسافرتی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اشاره کردند و گفتند تفاهم نامه ای فی ما بین انجمنهای صنفی شرکتهای مسافری و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان منعقد شده که با اجرای موضوع شاهد ارائه خدمات در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به مسافران بین راهی خواهیم بود.

 در پایان گرجی افزود: سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرهای تابستانه در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.