| کد خبر: 259211 |

هشت خودروی سوخته از تونل تنگه زاغ حاجی‌ آباد خارج شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای هرمزگان گفت: هشت دستگاه خودروی سوخته با تلاش راهداران استان از داخل تونل تنگه زاغ واقع در محور ترانزیتی حاجی‌ آباد به بندرعباس خارج شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: هشت دستگاه خودروی سوخته با تلاش راهداران استان از داخل تونل تنگه زاغ واقع در محور ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس خارج شد.

به گزارش تین نیوز به ایرنا، عباس شرفی افزود: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس- حاجی آباد که حدود ساعت سه بامداد روز گذشته یکم مردادماه رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و خروج خودروهای سوخته آغاز شد.

وی ادامه داد: با تلاش راهداران هشت دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد اما همچنان این تونل مسدود و نیاز به پاکسازی دارد.

مدیرکل راهداری هرمزگان اظهار کرد: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.

شرفی با اشاره به اینکه میزان دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد گفت: امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاکسازی و ایمن سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هرچه سریعتر بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی آباد و برعکس به صورت دو طرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور در حال انجام است و با توجه به ترافیک نسبت سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می کنیم که از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

 بامداد روز یکشنبه حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه شب، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین در محور رفت تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) دچار آتش سوزی شد که طبق آخرین آمار تاکنون چهار فوتی و چهار مصدوم داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.