| کد خبر: 7695 |

رانندگان حمل ونقل برون شهری مسافر مجاز به افزایش کرایه نیستند

تین نیوز | از ابتدای سال جاری تاكنون به 27 مورد تخلف رانندگان حمل ونقل عمومی مسافر رسیدگی شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری، فریبرز كرمی مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: با نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکتهای حمل ونقل و دریافت نظرات و شکایات مسافران، کمیسیون حقوقی ماده 12 جهت رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل، و كمیسیون ماده 11 به تخلف راننده بخش كالا و مسافر استان در اداره كل حمل ونقل وپایانه های استان تشكیل می گردد. بر این اساس از ابتدای سال جاری تاكنون به 27 مورد تخلف رانندگان حمل ونقل عمومی مسافر رسیدگی شده است.

وی افزود: از تعداد 27 مورد تخلف رانندگان حمل ونقل عمومی مسافر رسیدگی شده،  8 مورد مربوط به اخذ كرایه اضافی است و در سایر موارد به تخلفاتی چون نداشتن صورت وضعیت، حمل كالای قاچاق، نداشتن  تجهیزات ایمنی و كمك های اولیه رسیدگی شد.

كرمی اظهار داشت: با توجه به آغاز گام دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت بنزین و گازوئیل، فعلا افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل برون شهری در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیست.
 
وی با بیان اینکه هیچ گونه افزایشی در قیمت حمل و نقل با ناوگان عمومی مسافر تا كنون از سوی دولت اعلام نشده است، اظهار داشت: پس از آن اگر تغییری رخ دهد، قیمت های جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل استان در پایان به عملكرد این كمیسیون در سال گذشته اشاره كرد و گفت:  طی سال گذشته با برگزاری  40 جلسه ، پرونده 437 راننده بررسی و از  این تعداد 306 مورد به لغو فعالیت یك ماهه كارت هوشمند  و 131 مورد نیز به تذكر كتبی محكوم  شدند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.