| کد خبر: 259256 |

حمل نزدیک به ۳ میلیون هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان زنجان

رئیس اداره کالای حمل و نقل جاده ای زنجان با اشاره به حمل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان طی سه ماهه نخست امسال گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۴ درصدی برخوردار است.

تین نیوز

رئیس اداره کالای حمل و نقل جاده ای زنجان با اشاره به حمل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان طی سه ماهه نخست امسال گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۴ درصدی برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کرمی، رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: در ۳ ماهه نخست امسال نزدیک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا به وسیله ناوگان باری استان حمل شده است که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: این مقدار تناژ کالا در سه ماهه نخست امسال با بیش از ۱۷۴ هزار سفر جابه‌جا شده است که از این نظر نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۳ درصدی هستیم.

کرمی عمده کالای جابه جا شده در جاده‌ های استان را شامل خاک معدنی، کیک باطله، سیمان، کانتره سنگ آهن، شمش آهن، مفتول آهنی، نفت، گاز، اسید، میلگرد و مفتول آهنی عنوان کرد و افزود: در بیشتر مواقع با اضافه تناژ در حمل بار روبرو هستیم که گشت‌ های کنترل تخلفات اضافه تناژ در محورهای مواصلاتی استان با حضور کارشناسان حوزه معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه در حال اجراست و طی سه ماهه سال جاری در حدود ۱۳۷ هزار تن تخلف اضافه تناژ شناسایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در همین بازه زمانی، ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان زنجان با بیان اینکه حمل بار بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه به شبکه راه‌ های کشور که با هزینه بسیار زیاد ساخته شده‌اند خسارت وارد می‌ کند، گفت: کار کنترل و شناسایی ناوگان باری متخلف اضافه تناژ به صورت مستمر در محورهای مواصلاتی استان به منظور تأمین ایمنی تردد و جلوگیری از اختلال در تردد و هرگونه حوادث جاده‌ ای و همچنین حفظ و نگهداری راه‌ ها و ابنیه فنی صورت می گیرد و در صورت رعایت نکردن این موضوع با متخلفان برخورد می‌ شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.