| کد خبر: 203987 |

چگونه در حوادث جوی از مراکز امدادی در جاده‌ها استفاده کنیم

رئیس سازمان امداد و نجات گفت:‌ 570 پایگاه امدادی سازمان امداد و نجات در کل کشور فعال است و مردم می‌توانند با تماس با شماره 112، حتی بدون داشتن سیم کارت در طول مسیر، از نزدیکترین پایگاه امدادی مطلع و در آن اسکان موقت داشته باشند.

تین نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات گفت:‌ 570 پایگاه امدادی سازمان امداد و نجات در کل کشور فعال است و مردم می‌توانند با تماس با شماره 112، حتی بدون داشتن سیم کارت در طول مسیر، از نزدیکترین پایگاه امدادی مطلع و در آن اسکان موقت داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر درباره «آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان»، اظهار داشت: در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تاکنون 79 هزار نفر از خدمات امدادی این سازمان استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی یک ماهه آغاز شده؛ ضمن اینکه سه فروند بالگرد نیز در مسیر روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود شده کار امدادرسانی را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور، بیان داشت: بالغ بر 380 نفر در 24 ساعت گذشته از خدمات امدادی این سازمان استفاده کرده‌اند؛ ضمن اینکه 69 خودرو نیز از برف و کولاک رها شده‌اند.سلیمی با اشاره به اینکه 13 شهرستان در استان سیستان و بلوچستان هنوز درگیر سیل هستند، خاطرنشان کرد: بیشترین مناطقی که تحت تأثیر سیل قرار گرفته‌اند چابهار و کنارک هستند؛ ضمن اینکه همه روستاهای آسیب‌دیده در سیل تحت پوشش خدمات امدادرسانی، سازمان امداد و نجات قرار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در صورت عدم ضرورت از مسافرت کردن خودداری کنند، گفت: مردم می‌توانند با ارتباط با شماره 112 حتی بدون داشتن سیم‌کارت نیز از نزدیک‌ترین پایگاه امدادی در طول مسیر خود آگاه شوند.

سلیمی خاطرنشان کرد: 570 پایگاه امدادی سازمان امداد و نجات در کل کشور فعال است و مردم می‌توانند برای استراحت و حتی اسکان شبانه به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.