| کد خبر: 194701 |

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:

◄ ترافیک سنگین در جاده‌های کشور/احتمال تشدید ترافیک

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود در روز بیست و هشتم مردادماه اکثر راه‌های کشور را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد. پیش‌بینی می‌شود این ترافیک با نزدیک شدن به تعطیلات عید غدیرخُم، افزایش پیدا کند.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود در روز بیست و هشتم مردادماه اکثر راه‌های کشور را دارای ترافیک سنگین اعلام و پیش‌بینی کرد: این ترافیک با نزدیک شدن به تعطیلات عید غدیرخُم، افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مرکز مدیریت راه‌ها آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور در مسیر چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و محدوده‌های آدران، سدکرج را دارای ترافیک سنگین و محدوده‌های پل خواب، آسارا، نساء، سه‌راهی دیزین، پل‌زنگوله، سیاه‌بیشه، هزارچم را دارای ترافیک نیمه‌سنگین اعلام کرده است.

براساس گزارش این مرکز محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی بود و محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گزنک، سه‌راهی چلاودارای بار ترافیکی سنگین و محدوده‌های آب‌اسک، شاهاندشت، وانا، بایجان نیز از ترافیک نیمه‌سنگین برخوردار هستند.

هم‌چنین طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در محور تهران-بومهن محدوده جاجرود ترافیک نیمه‌سنگین و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان اعلام شده است.

در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های ساسانی، پلیس‌راه مهرشهر و آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی،پل کلاک ترافیک سنگین گزارش شده است.

 محورهای مسدود شریانی، جاده قدیم پلدختر-خرم آباد و  محورشهداد-نهبندان نیز مسدود اعلام شده‌اند.

امروز کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی همراه است.

اما محورهای مسیر شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

براساس این گزارش هم‌وطنان می‌توانند به منظور مشاهده آخرین وضعیت و پرداخت هزینه عوارض آزادراهی خودروی خود  به وب سایت آنیرو به نشانی aaniro.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.