| کد خبر: 134655 |

اقدامات آموزشی سال 95 اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان تشریح شد

مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از 55 دوره آموزشی در سال 1395 بهر مند شدند.

تین نیوز

مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از 55 دوره آموزشی در سال 1395 بهر مند شدند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : "محمد علی جلالی" در گفت و گوی با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت:  با وجود محدودیت های اعتباری در سال 95 ،کارکنان راه و شهرسازی گلستان در 55 دوره آموزشی حضوری و مجازی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه های معتبر شدند .

 

جلالی بیان داشت: از مجموع 55 دوره آموزشی برگزار شده 43 مورد آن حضوری و12 دوره بصورت مجازی بوده است .

 

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را توانمند سازی کارکنان در راستای سیاست های ابلاغی وزاتخانه متبوع بیان کرد.

 

جلالی گفت :از مجموع دوره های برگزار شده در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان تعداد 30 دوره عمومی ،20 دوره تخصصی و 2 دوره مدیریتی و 3 دوره توجیهی بدو خدمت بوده است.

 

مدیریت توسعه منابع این اداره کل ادامه داد:  از مجموعه 55 دوره آموزشی در سطح اداره کل 1235 ساعت دوره آموزشی برگزارشده که 6250 نفرساعت با میانگین حدودی هر نفر 35 ساعت از آموزش ضمن خدمت برخوردار شده اند .

 

جلالی با مهم ارزیابی کردن توانمند سازی و ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارکنان در راستای وظایف محوله گفت: مصمم هستیم با تاکیدات مدیر کل محترم ،طبق تقویم آموزشی ، دوره های آموزشی در سال 96 تداوم یابد.

 

وی آموزش را سرمایه گذاری بلند مدت برای افزایش بهروری نیروی انسانی سازمان ارزیابی کردواظهار داشت :  نتایج این آموزش ها در انجام امور محوله و وظایف همکاران در سازمان بسیار موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.