| کد خبر: 43311 |

۴ ایستگاه مترو آماده بهره‌برداری است

تین نیوز | مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: چهار ایستگاه شریعتی، ولیعصر، چهارراه فاطمی و عبدل‌آباد آماده بهره‌برداری هستند.
 
هابیل درویشی با بیان اینکه مترو امسال در بخش عمرانی عملکرد خوبی داشته است، گفت: در سال ۹۳، ۲۰ کیلومتر خط مترو ساخته‌ایم که این در دنیا کم نظیر است.
 
وی ادامه داد: ۹۰ درصد بخش شمالی خط ۳ و خط ویژه فرودگاه مهرآباد که حدود ۲۰ کیلومتر می‌شود، احداث شده که ۱۸ کیلومتر مختص بخش شمالی خط ۳ و ایستگاه مصلی امام تا میدان قیام است و دو کیلومتر خط متروی ویژه مربوط به فرودگاه مهرآباد است که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
درویشی با بیان اینکه در روزهای آینده تست سرد این دو بخش انجام می‌شود، گفت: احتمالا بهره‌برداری با تاخیر جزئی اتفاق می‌افتد اما خوشبختانه دو مشکلی که برای تکمیل این دو بخش داشتیم، حل شده و معارض نیروی مسلح و بخش اعتبارات تامین شده است.
 
مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه از بهمن ماه هر ماه یک ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: چهار ایستگاه آماده بهره‌برداری است. اولین ایستگاه، ایستگاه شریعتی نزدیک پارک ولایت در منطقه قلعه‌مرغی است و  ایستگاه میدان ولیعصر، ایستگاه چهارراه فاطمی و ایستگاه عبدل‌آباد هم آماده بهره‌برداری است که این چهار ایستگاه با پله‌های برقی به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی در خصوص تکمیل خط ۶ و ۷ مترو نیز گفت: دو دستگاه TBM در این خطوط در حال حفاری هستند و تاکنون ۱۵ کیلومتر مترو ساخته شده که امیدواریم اگر اعتبارات برسد، سال دیگر خط ۷ را به بهره‌برداری برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    ای کاش انتخاباتی پیش رو داشتیم تا افتتاح سرعت بیشتری پیدا میکرد ۶ ماه است که ایستگاه شریعتی آماده است ولی به بهانه پله برقی افتتاح نمیشود آقای هابیل زمانی مردم را درک خواهند کرد که بدون راننده شخصی در خیابانهای شهر بی درو پیکر تهران رفت و آمد کنند

  • امیری 0 0

    امروز درب های مترو در ایستگاه شریعتی باز شد. گویا بهره برداری از این ایستگاه از امروز شروع شده

  • 0 0

    روز سه شنبه آقائی که نمیدانم چکاره مترو بود میگفت مسئول ایستگاه شریعتی بخاطر اینکه میخواسته دوم اسفند ایستگاه رو به بهره برداری برسونه کله پا شده گفتم چرا؟ گفت چون باید این کار با مراسم بخصوصی باشه و از کسانی که شش سال اینجا زحمت کشیدن تشکر بشه. بهشون گفتم که شما دنبال تشکر از اون افراد نیستی شما دنبال نشان دادن خودت هستی. زمانی که کار برای خدا باشه هم دیده میشه وهم مردم سپاسگزار خواهند شد ولی زمانی که کار برای دیده شدن باشه مطمئن باش دیده نخواهی شد ومردم هم نیت جنابعالی را درک کرده و حتی اگر بعنوان بهترین مدیر مملکت کاندید ریاست جمهوری بشوی بشما رای نمی دهند

  • مترو سوار 0 0

    باسلام لطفامسئولین ومدیران مترو دستور بدن این جمله یک ونیم واگن ابتدا وانتها مخصوص بانوان وغیره دائما تکرار نشه در هرایستگاه که قطار توقف میکنه، مخ مارفت، خیلی تومخه، آلودگی صوتی مگه به چی میگن. در ضمن تکلیف روشن کنن مترو زنانه مردانه کنن بهتر از این که بی احترامی کنن، مگه مردا یه مشت … که اینطوری رفتارمیکنن؟ جالبه که اکثر صندلیها رو خانوما پرمکنن وتوقع دارن همه بلند شن اونا بشینن، مگه واگن مخصوص ندارن توواگن مردونه چی میخانن؟