| کد خبر: 235619 |

◄ مقایسه رهن و اجاره آپارتمان در ونک و ولنجک

محله ولنجک یکی از محله‌های شمالی و مرفه‌نشین پایتخت به شمار می‌آید. ولنجک در میان کوهپایه‌های قله توچال در منطقه ۱ شهرداری تهران و در ناحیه ۲ قرار دارد.

تین نیوز

محله ولنجک یکی از محله‌های شمالی و مرفه‌نشین پایتخت به شمار می‌آید. ولنجک در میان کوهپایه‌های قله توچال در منطقه ۱ شهرداری تهران و در ناحیه ۲ قرار دارد. محله ولنجک از جهت شمال به ارتفاعات توچال و از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از سمت غرب به درکه و از سمت شرق به رودخانه ولنجک و زعفرانیه محدود می‌شود.

محله ولنجک دسترسی خوبی به ارتفاعات توچال دارد و به راحتی می‌توان در این منطقه کوهنوردی در ارتفاعات توچال را تجربه کرده و از امکانات تفریحی اینجا استفاده کرد. از مکان‌های مهم محدودهٔ ولنجک می‌توان؛ به بام تهران، تله کابین توچال، سالن اجلاس سران و دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد. اگر قصد دارید ولنجک را به عنوان محله سکونت انتخاب کنید، باید بدانید که دور تا دور این منطقه را تفریحگاه و مناطق گردشگری تهران محاصره کرده‌اند. برای آگاهی از مظنه اجاره آپارتمان در ولنجک می‌توانید به سایت‌های آنلاینی مثل دیوار، کیلید، ای‌هوم و شیپور... مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین و با سرعت و دقت بیشتری پیش ببرید.

مظنه آپارتمان‌های ولنجک

منطقهٔ ولنجک به دلیل اینکه در شمال شهر تهران قرار گرفته و به ارتفاعات توچال هم دسترسی دارد، طبیعتا میانگین قیمت بالایی دارد. البته عواملی چون اقبال عمومی مردم، سازندگان و سرمایه‌گذاران به این منطقه موجب شده آپارتمان‌های محله ولنجک رشد و رونق زیادی داشته باشند. به‌خصوص قیمت خانه‌های ویلایی ولنجک که طرفداران خاص خودش را دارد. به طور کلی بافت محله ولنجک لوکس و مدرن بوده و ساخت و ساز در آن گسترده است. برای مثال، اجاره آپارتمانی ۱۳۰ متری، ۲ خواب، ۸ سال ساخت، فول امکانات، به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

برای اجاره آپارتمانی ۱۱۰ متری، ۲ خواب، ۱۵ سال ساخت، فول امکانات، باید ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ماهانه ۱۶ میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازید.

دسترسی

محله ولنجک از نظر دسترسی، نسبت به سایر مناطق شمالی تهران وضعیت مطلوبی دارد و همچنین این منطقه دسترسی خوب و راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. با این حال نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله ولنجک ایستگاه مترو تجریش است. افراد می‌توانند برای دسترسی به محله ولنجک پس از پیاده شدن از مترو تجریش با اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به راحتی خود را به ولنجک برسانند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود تردد کنید، خود را به بزرگراه چمران رسانده و از آنجا به سایر نقاط تهران برسید.

 ونک

محله سرزنده و شاداب ونک در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد. این محله از قدمت زیادی برخوردار بوده و تاریخچه‌ای طولانی دارد. در حقیقت ونک در زمان‌های گذشته جزئی از تهران به شمار نمی‌آمد، ولی به مرور زمان در راستای گسترش شهرها، داخل مرزهای تهران قرار گرفت. ونک در گذشته به دلیل آب و هوای خوبی که داشت مملوء از باغ‌های میوه بود. تاریخچه نام ونک تعبیرهای متفاوتی دارد؛ اما برخی علت نام‌گذاری این محله را وجود درختان ون می‌دانند و برخی دیگر نام ونک را برگرفته از مهاجرانی می‌دانند که از منطقه ونک شیراز آمده بودند. همسایگی ونک با خیابان‌های مدرنی چون آفریقا و یوسف‌آباد و مجاورتش با خیابان‌های مهم مانند خیابان صانعی و سئول باعث رونق این محله شده است.

 مظنه آپارتمان‌های ونک

ونک که در شمال غربی پایتخت و بین محله‌های شمالی تهران قرار گرفته، همچون سایر محله‌های شمالی و مرفه‌نشین تهران، قیمت نسبتا بالایی دارد. به طور کلی ونک جزء مناطق قدیمی تهران است؛ اما نمی‌توان گفت تمام محله‌هایش بافت قدیمی دارند. البته هنوز هم در بخشی از محله، خانه‌های سنتی و قدیمی به چشم می‌خورند. علاوه بر بافت قدیمی محله، برج‌های تجاری و آپارتمان‌های لوکس ونک ظاهری مدرن را به آن بخشیده است. از طریق آگهی های اجاره آپارتمان های ونک در سایت دیوار می‌توانید با مظنه خانه‌های این ناحیه آشنا شوید.

برای نمونه؛ برای اجاره آپارتمانی ۱۴۲ متری، ۳ سال ساخت، ۳ خواب، فول امکانات (انباری، آسانسور و پارکینگ) باید ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه بپردازید، اجاره ماهانه ندارد.

برای اجاره آپارتمانی ۱۲۰ متری، ۱۱ سال ساخت، ۳ خواب، دارای پارکینگ و انباری، باید ۲۰۰ میلیون به عنوان ودیعه و ماهانه ۲۰ میلیون تومان اجاره پرداخت کنید.

آپارتمان

دسترسی

یکی از امتیازات محلهٔ ونک، داشتن دسترسی آسان است. محلهٔ ونک توسط چند بزرگراه اصلی (همت، چمران، کردستان و هاشمی رفسنجانی) تهران محاصره شده و همین موضوع رفت و آمد افراد با ماشین شخصی را راحت‌تر کرده است. با این حال که مراکز اداری و تجاری متعدد در ونک موجب ترافیک این محدوده شده‌اند؛ اما با دسترسی آسانی که دارد موضوع ترافیک اینجا خیلی به چشم نمی‌آید. همچنین ایستگاه خط مترو ۷ تهران در دست ساخت بوده که از این محله می‌گذرد. علاوه بر این تاکسی و اتوبوس و بی آرتی‌هایی برای  برای رفت و آمد در محلهٔ ونک در دسترس عموم هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.