| کد خبر: 229787 |

اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد

این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیطی عرصه همگانی محله اجرا می شود.

تین نیوز

شهردار منطقه ۲ از اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد خبرداد و گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیطی عرصه همگانی محله اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل ازمهر، حسن صفات با اعلام این خبر گفت: محله فرحزاد یکی از بافت های روستایی اطراف شهر تهران بوده است که در دهه های گذشته با رشد و توسعه شهری به یکی از محلات شهر تهران تبدیل شده است.

وی افزود علیرغم اینکه حدود نیمی از محله فرحزاد در بافت فرسوده قرار دارد اما محله در عین دارا بودن مسائل و مشکلات کالبدی و تشدید آن در بافت ارگانیک و همراه با توپوگرافی، از ویژگی های اجتماعی ویژه ای برخوردار است،. بر این اساس مدیریت شهری منطقه طرح طراحی شهری محله فرحزاد را مطابق با ویژگی های روستایی و بافت ارگانیک همراه با حفظ ملاحظات اکولوژیک در دستور کار قرار داده است،

وی افزود: مطالعات طرح با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران و دفتر توسعه محله فرحزاد انجام و بخشی از مراحل اجرایی آن در قالب پروژه های توسعه محلی پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۲ تقویت حس تعلق و ارتقای ظرفیت مشارکت مردمی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: اقدامات توسعه محلی بهسازی محیطی محله فرحزاد در چند بخش طراحی شده که در گام اول بهسازی محیطی محور فرحزادی حدفاصل بزرگراه یادگار امام تا خیابان آبشار اجرا می شود، طرح احیا حمام قدیمی فرحزاد و کافه پاچنار نیز از جمله اقداماتی است که در مرحله بعد پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.