| کد خبر: 226350 |

برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ اعلام شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران مشروح برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

تین نیوز

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران مشروح برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شکراله حسن بیگی با اشاره به تاریخ تشکیل ستاد انتخابات کشور و هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: براساس اطلاعیه، در تاریخ ۱۱ اسفندماه ستاد انتخابات کشور تشکیل می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۱۹ اسفندماه، هیئت اجرایی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  در تاریخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ و هیئت اجرایی انتخابات  ۱۴۰۰ریاست جمهوری  در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه تشکیل می شود.

براساس زمان بندی تعیین شده؛ مجموع زمان و فرآیند انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۱۴۰۰، ۳۹ روز تعیین شده است که بر این اساس پس از تشکیل هیئت اجرایی مرکزی در ۱۱ اسفندماه ۹۹ ، هیئت های اجرایی در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با مهلت۳ روز، ثبت نام از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه با مهلت ۵ روز، انتشار اسامی نهایی ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۰ به مدت دو روز ،تبلیغات  از تاریخ ۷ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز در نظر گرفته شده است. ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ ممنوعیت تبلیغات و ۲۸ خردادماه نیز روز اخذ رای اعلام شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰

به شرح ذیل است:

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.