| کد خبر: 223027 |

تلاش مستمر راهداری دماوند؛جاده‌ها سیاه است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های دماوند از آمادگی این نهاد همزمان با درپیش بودن فصل زمستان برای خدمت‌رسانی به مسافران زمستانی و تلاش مستمر این اداره با ۴۰ نیرو ،۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و دپو شن و نمک برای سیاه نگاه داشتن جاده ها خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های دماوند از آمادگی این نهاد همزمان با درپیش بودن فصل زمستان برای خدمت‌رسانی به مسافران زمستانی و تلاش مستمر این اداره با ۴۰ نیرو ،۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و دپو شن و نمک برای سیاه نگاه داشتن جاده ها خبرداد.

به گزارش تین نیوز، سیداحمد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز فصل سرما و خدمات این نهاد به حوزه راه و بزرگراه ها، اظهار داشت: شهرستان دماوند با داشتن سه راهدارخانه در محدوده محور تهران - فیروزکوه هرساله آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در راه‌ها دارد.

وی ادامه داد: نگهداری و نظارت بر محور هراز که یکی از محورهای مهم شرق استان تهران در حوزه خدمات رسانی است هم اکنون بر عهده اداره راهداری شهرستان پردیس می‌باشد و حوزه راهداری شهرستان دماوند از ابتدای کارخانه گچ جبل آغاز شده و تا محدوده پل دلیچایی ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های دماوند بیان کرد: تجهیز راهدارخانه ها یکی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه خدمات رسانی فصل سرما است که در این راستا سوله جدید و نوینی برای راهدارخانه منطقه دلیچایی احداث شده و در تمامی راهدارخانه ها با دپو شن و نمک مورد نیاز جهت عملیات برف روبی، آماده خدمات رسانی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال بارش برف از نیمه دوم آبان ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در چندین نوبت همکاران با تلاش شبانه‌روزی نسبت به بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی و عملیات برف روبی در سطح محور ها اقدام نموده اند.

حسینی ادامه داد: امسال بالغ بر سه هزار تن نمک و شن در راهدارخانه ها دپو شده است و طبق پیش بینی های صورت گرفته امسال نسبت به سال گذشته افزایش دپو نمک را خواهیم داشت.

وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند با بالغ بر ۴۰ نیروی مجرب در سطح شهرستان به خصوص در عملیات برف‌ روبی و زمستانی با ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین اعم از نمک پاش، لودر و... جهت گشت زنی و اقدام بموقع در عملیات زمستانی آماده خدمت رسانی است.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امسال بارش برف و باران نسبت به سال گذشته بیشتر و زمستان سخت تری خواهیم داشت که از مردم عزیز تقاضا داریم قبل از هرگونه تردد در راه های برون شهری با سامانه گویای ۱۴۱ و با شماره تماس ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان تهران تماس و از آخرین وضعیت راه اطلاع حاصل کنند.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند تصریح کرد: از هموطنان عزیز خواهش داریم تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری در شرایط برف و بوران اجتناب کنند؛ همچنین در شرایط بحرانی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این نهاد حدود شش ماه در شهرستان عملیات برف‌روبی داشت، افزود: پیش‌بینی می شود امسال نیز با توجه به آغاز بارش از ماه گذشته تا اواخر فروردین ماه و یا حتی اردیبهشت ماه شاهد برف و سرما باشیم.

لازم به ذکر است، حوزه تحت پوشش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند بالغ بر ۶۰ کیلومتر راه بزرگراه، ۲۳ کیلومتر راه فرعی و ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.