| کد خبر: 212456 |

وانت‌بارهای پایتخت چگونه اعتبار سوخت بنزین دریافت کنند؟

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل ترافیک استانداری تهران نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری را در این استان تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل ترافیک استانداری تهران نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری را در این استان تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدعلی صحرایی اظهارداشت: در مرحله نخست متقاضیان با ورود به نشانی اینترنتی utcms.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام  اقدام می‌کنند و مرحله دوم شامل ثبت نام پروانه فعالیت و دریافت کد رهگیری است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران عنوان کرد: متقاضیان پس از طی این مراحل در مرحله سوم برای دریافت پروانه فعالیت باید به شهرداری مراجعه کرده و در مرحله چهارم سهمیه افزایشی در کارت بانکی راننده به صورت اعتبار ریالی واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پس از اعلام افزایش قیمت بنزین در آبان ماه ۹۸ بحث تامین سوخت وانت بارهای شخصی در شهرهای بزرگ بویژه در کلانشهر تهران که مسئولیت حمل و نقل انواع میوه و تره بار، سبزیجات و انواع کالاها را بر عهده دارند، مطرح شد و کارشناسان معتقد بودند افزایش هزینه سوخت این دست از وسایل حمل و نقل،‌ بر افزایش سطح عمومی قیمت‌ها اثر مستقیم می‌گذارد.

از آنجا که در دور نخست سهمیه بندی بنزین شاهد پدیده بنزین فروشی از سوی برخی رانندگان از جمله وانت بارها و تاکسی ها بودیم، این بار دولت تصمیم گرفته است معادل ریالی آن را بر اساس پیمایش انجام شده به حساب رانندگان واریز کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.