| کد خبر: 178715 |

◄ کاروان زیارتی اداره‌کل راهداری تهران به سفر زیارتی قم و جمکران

کاروان زیارتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به سفر زیارتی قم و جمکران اعزام شد.

تین نیوز

کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، از طرف شورای فرهنگی و روابط‌عمومی این اداره‌کل، طبق سنوات گذشته در قالب کاروان زیارتی به سفر معنوی قم و جمکران مشرف شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، حجت‌الاسلام و مسلمین محمود مرادی مشاور مدیرکل و دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل در خصوص سفر زیارتی قم – جمکران گفت: این سفر یک‌روزه باهدف ارتقای سطح معنویت و عرض ارادت به پیشگاه حضرت معصومه  و حضرت مهدی عجل‌اله ‌عالی‌فرجه‌الشریف برگزار شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پایگاه شیعیان شیفته و عاشقان دل‌سوخته‌ی حضرت بقیة‌اله، ارواحنا فداه، مسجد مقدس جمکران، در شش کیلومتری شهر مذهبی قم است که عاشقان دل‌باخته، از سرتاسر میهن اسلامی و جهان، در این پایگاه معنوی، گردهم می‌آیند، نماز تحیت مسجد و نماز حضرت صاحب‌الزمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف را در این مکان مقدس به‌جای می‌آورند، با امام غایب از ابصار و ناظر بر کردار، راز دل می‌گویند، استغاثه می‌کنند، از مشکلات مادی و معنوی خود سخن می‌گویند، بادلی خون‌بار، از طولانی شدن دوران غیبت، شکوه می‌کنند.

وی در پایان گفت: از این رهگذر، بر منتظران ظهور و عاشقان مقدم آن امام نور، لازم است که این اماکن را بشناسند و شیوه‌ی تعظیم و تکریم آن‌ها را بیاموزند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.