| کد خبر: 52486 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ اعمال نرخ سال ۹۲ در موسسات اتومبیل کرایه / متولی نداریم

تین نیوز | نایب رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه در خصوص ارسال طرح افزایش کرایه این موسسات، گفت: کماکان در موسسات تحت پوشش اتحادیه، نرخ های سال 92 اعمال می شود.

علی محمدی در گفتگو با تین نیوز، با اشاره به برخورد جدی با موسسات متخلف افزایش دهنده نرخ کرایه، افزود: چنانچه شکایاتی از دریافت کرایه بیش از حد مصوبه اتحادیه از سوی مردم به این مرکز گزارش شود، قطعا با خاطیان برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است نرخ خدمات باید در دو سال گذشته بر اساس نرخ تورم افزایش می یافت که این امر محقق نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که ماموریت اتحادیه موسسات توریستی اتومبیل کرایه، ارائه خدمات تشریفاتی و ویژه به عموم استفاده کنندگان است، لذا باقی بودن خودروهای فرسوده در این بخش قطعا با ماموریت تعریف شده برای آن سازگار نیست.

محمدی با بیان اینکه دولت باید در ابن بخش ورود پیدا کند، اظهار داشت: با توجه به خصوصی بودن اتحادیه توریستی و اتومبیل کرایه و ایجاد اشتغال از سوی این اتحادیه برای تعداد زیادی از رانندگان، لذا ضروری به نظر می رسد حداقل دولت در نوسازی ناوگان این بخش به یاری اتحادیه بشتابد و با پرداخت تسهیلات نسبت به نوسازی خودروها اقدام نماید.

به گفته نایب رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه مسئله سوخت و بیمه رانندگان در حال پیگیری و انجام است و کار ساماندهی رانندگان این بخش نیز به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه متولی مشخصی در ارتباط با اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه وجود ندارد، گفت: وزارت کشور باید طبق اساسنامه و قوانین موجود، ارگانی را که همسویی با فعالیت موسسات کرایه در کشور دارند، مسئول رسیدگی به امور این بخش نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.