| کد خبر: 260385 |

جاده طالقان به هشتگرد باید 4 فصل سال باز باشد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از پروژه طالقان-هشتگرد، تأکید کرد: بر آنیم این محور مرتفع و کوهستانی در همه فصول سال باز باشد لذا ایمن سازی مسیر در اولویت قرار دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از طرح های عمرانی و راهسازی استان البرز بازدید میدانی داشت و تأکید کرد نهضت ساخت مسکن فقط خاص پروژه های ساختمانی نیست و برآنیم نهضت ساخت در تمام پروژه های راهسازی و عمرانی اجرایی شود و محور طالقان-هشتگرد چهار فصل سال باز باشد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی البرز با حضور در پروژه های اولویت دار راهسازی از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آن ها قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از پروژه طالقان - هشتگرد، این محور را از محورهای مهم گردشگری استان خواند و تأکید کرد: بر آنیم این محور مرتفع و کوهستانی در همه فصول سال باز باشد لذا ایمن سازی مسیر در اولویت قرار دارد.

وی افزود: بدین منظور حتی در برق رسانی آن نیز ورود کرده ایم و عملیات برق رسانی در حال تکمیل است و همچنین آنتن دهی تلفن همراه از دیگر ضروریات است که با هم افزایی میان دستگاهی شدنی است.

خالقی خاطرنشان کرد: تونل قطعه ۲ طالقان هشتگرد از لحاظ ارتفاع در کشور کم نظیر است که با پیگیری مستمر و دو شیفت کاری سعی در تکمیل آن داریم.

در این سفر یکروزه؛ یدالله امیری معاون مهندسی و ساخت، مرتضی عمادی مدیر حراست، رؤسای ادارات طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ راه و شهرسازی استان البرز نیز حضور داشتند و به اتفاق از پروژه های: احداث قطعه سوم محور اشتهارد-نجم آباد-نظرآباد، تونل طالقان هشتگرد و برق رسانی محور و نیز مسیر دسترسی محور نجم آباد نظرآباد به آزاد راه غدیر و پل روگذر راه آهن واقع در شهر هشتگرد بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.