| کد خبر: 222130 |

روند اجرایی آزاد راه چرمشهر - آبیک در البرز پر شتاب است

استاندار البرز با اشاره به حمایت های دولت برای روان سازی ترافیک در این استان گفت : اکنون روند اجرایی قطعه های یک و ۲ آزاد راه چرمشهر - آبیک در حوزه استحفاظی این استان با شتاب پیش می رود.

تین نیوز

استاندار البرز با اشاره به حمایت های دولت برای روان سازی ترافیک در این استان گفت : اکنون روند اجرایی قطعه های یک و ۲ آزاد راه چرمشهر - آبیک در حوزه استحفاظی این استان با شتاب پیش می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه چرمشهر - آبیک  افزود: پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال قطعه یک و ۲  آزادراه چرمشهر آبیک زیر بار ترافیک برود.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از ابر پروژه های ملی در حوزه راهداری محسوب می شود، که توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با مشارکت دولت در حال تکمیل است.

شهبازی اظهار داشت:  قطعات سه و چهار  این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و قطعه چهار به تنهایی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی، روند تکمیل پروژه بدون وقفه ادامه دارد و از آخرین بازدیدی که از پروژه بوده تا امروز حدود ۱۰ درصد پیشرفت را شاهد هستیم.

استاندار البرز بیان داشت: هشت کیلومتر انتهایی فاز یک پروژه برای اتصال به فاز ۲، عملیات سنگین و پیچیده ای داشت که اکنون به سرعت در حال تکمیل است و همچنین در این قسمت زیرگذری نیز برای دسترسی مردم نظرآباد به آزادراه اضافه شد و جداسازی خطوط انجام شده است.

آزاد راه چرمشهر- آبیک به طول حدود ۱۵۸ کیلومتر از استان های تهران ، البرز و قزوین می گذرد.

عملیات احداث آزاد راه  چرمشهر - آبیک  از تیرماه سال ۹۵ آغاز شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.