| کد خبر: 211672 |

نوسازی روکش آسفالت آزادراه تهران-کرج آغاز شد

مدیرکل راهداری البرزمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آغاز به کار اصلاح رویه آسفالت محورهای استان براساس اولویت بندی انجام شده خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری البرزمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آغاز به کار اصلاح رویه آسفالت محورهای استان براساس اولویت بندی انجام شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، گودرز محمودی با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در خصوص ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌ها در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات در محورهای ارتباطی بالاخص محورهای شریانی به عنوان یک استراتژی اساسی از ابتدای سال ۱۳۹۹ به استان‌ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این استراتژی تعیین شده تاکید شده است تا شاهد افزایش ارتقای سطح خدمات در محورهای شریانی، آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها باشیم و در این میان اولویت بر لکه گیری و روکش آسفالت برای تردد عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: همان طور که استحضار دارید محور اساسی تهران – کرج به طرف قزوین و جاده کرج به سمت چالوس به عنوان محور دوم استان جزو محورهای بسیار اساسی پرتردد و پرترافیک کشور هستند.

وی ادامه داد: متوسط تردد در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین ۴.۵ برابر متوسط تردد در سطح کشور است. به همین جهت لازم و مهم است از لحاظ خدمت به کاربران و رانندگان کشورمان، شاهد ارتقای ایمنی باشیم تا در خصوص تردد با انجام یک کار اساسی به خوبی در معرض قضاوت مردم قرار گیریم.

وی افزود: به همین خاطر پیرو سیاست‌های اعلام شده از اواسط فروردین کار آغاز شده است. در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین هم در لاین شمالی و هم جنوبی، در مقاطع مختلف کار با لکه گیری و یا در صورت نیاز ترمیم رویه آسفالت با تراشیدن و ریختن آسفالت جدید در حال انجام است.

محمودی تصریح کرد: در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ۳ قرارداد پیمانکاری برای روکش در سطح استان دارد که هم اکنون این پیمانکاران در سه مقطع آزادراه تهران – کرج با اولویت اول مشغول به کار هستند تا بعد از آن اولویت‌های دوم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعریف کاری انجام شده، این پیمانکاران کارگاه‌های خود را برای اصلاح رویه اصلی آزادراه فعال کرده اند و تلاش داریم تا قبل از سفرهای عید سعید فطر و تابستانی اصلاحات انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به رصد تمامی اقدامات لحظه به لحظه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: سازمان و بالاخص معاون راهداری سازمان لحظه به لحظه مراحل پیشرفت کار را رصد می‌کنند. به همین خاطر هر روز مراحل پیشرفت کار به صورت تصویری به سازمان ارسال می‌شود.

وی افزود: همانطور که گفته شد با توجه به یک زمستان پربرف و باران داشتیم، اولویت قسمت‌هایی است که آسیب جدی دیده و بنا داریم تا قبل از سفرهای تابستانی کار اصلاح انجام تا مابقی به ترتیب انجام شود. کار اولویت بندی شده و آنجایی که رویه نامناسب‌تری برخوردار است قبل و حین سفرها انجام و بقیه موارد تحت اولویت‌های دوم و سوم به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

محمودی در پایان گفت: امیدواریم با این همت سازمان راهداری و تأمین اعتباری که انجام شده است، با استفاده از قراردادهای بازی که از قبل داشتیم، بتوانیم سطح خدمات را ارتقا دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.