| کد خبر: 203373 |

تردد در جاده چالوس جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش شدید برف، گفت: با انجام عملیات برف‌روبی به موقع، تردد در جاده چالوس جریان دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش شدید برف، گفت: با انجام عملیات برف‌روبی به موقع، تردد در جاده چالوس جریان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، گودرز محمودی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: در محورهای کرج - چالوس، آزادراه کرج و جاده طالقان شاهد بارش برف هستیم. نیروهای راهداری نیز در حال انجام عملیات برف‌روبی هستند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای استان به‌خوبی در حال انجام است، گفت: تردد در همه محورهای استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به وضعیت محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز بارش شدید برف در این محور آغاز شده است.

وی بیان کرد: در محور کرج - چالوس از سه راهی دیزین به سمت کندوان شدت بارش برف و وزش باد بیشتر است، اما خوشبختانه هیچ‌گونه انسدادی در طول مسیر وجود ندارد و این محور باز است.

محمودی همچنین تاکید کرد: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی استان به ویژه محور کرج - چالوس و جاده طالقان از رانندگان درخواست می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با راهداران همکاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.