| کد خبر: 201737 |

قطار گلشهر-هشتگرد به زودی مسافرگیری می‌کند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار کرج-هشتگرد هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

تین نیوز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار کرج-هشتگرد هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی امروز یکشنبه ۲۴ آذر، در بازدید از روند پیشرفت پروژه خط ۲ قطارشهری کرج افزود: با پشتیبانی دولت، پروژه قطارشهری گلشهر- هشتگرد که تا چندی پیش به علت نبود اعتبار  به فراموشی سپرده شده بود ظرف سه ماه با جدیت پیگیری شد.

وی ادامه داد: براین اساس، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی گفت: برای فاز یک پروژه آزاد راه تهران - شمال و ادامه آزاد راه شهید همت در البرز نیز  پس از حضور معاون رییس جمهوری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون پروژه چرمشهر - آبیک نیز در محدوده البرز تکمیل شده و کمربند شمالی کرج نیز روند بسیار خوبی را طی می کند.

شهبازی اظهار داشت: در شرایطی که محدودیت‌های مالی در کشور برای پیشبرد پروژه ها وجود دارد، پروژه قطار شهری کرج با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: برای به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حائز اهمیت قطار شهری کرج به طور قطع پیگیری و بازدید خواهیم داشت و با اهتمام ویژه‌ای درصدد گره گشایی خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: سهم دولت نیز در این پروژه به طور قطع تامین می شود بنابراین تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت پروژه تهیه شده تا در روند کار مانعی ایجاد نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.