| کد خبر: 256710 |

تقدیر از حمل و نقل بی دغدغه و به موقع ورق های فولاد مبارکه به ایران خودرو

معاون شرکت ایران خودرو در دیدار با معاون فروش فولاد مبارکه ، تدابیر و سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی ارسال ورق های فولادی شرکت فولاد مبارکه به ایران خودرو را مطلوب و بی دغدغه توصیف کرد.

تین نیوز

معاون شرکت ایران خودرو در دیدار با معاون فروش فولاد مبارکه ، تدابیر و سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی ارسال ورق های فولادی شرکت فولاد مبارکه به ایران خودرو را مطلوب و بی دغدغه توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز، شرکت فولاد مبارکه به عنوان تامین کننده مواد اولیه بسیاری از صنایع فلزی کشور شناخته می شود. علاوه بر این، مبارکه طی سال های اخیر نیاز خودروسازان کشور به انواع ورق را نیز تامین و این شرکت ها را از وابستگی به ورق های فولادی وارداتی بی نیاز کرده است.

تولید محصولاتی همچون خودرو به دلیل تعدد قطعات، پیچیدگی های خاص خود را دارد و حمل و نقل مواد اولیه به این شرکت ها نیز از حساسیت خاصی برخوردار است. کمترین مشکل و نقص در حمل و نقل موجب تاخیر در دریافت مواد اولیه شده و برنامه تولید خودروسازان را با مشکل مواجه می کند.

شرکت فولاد مبارکه با تمهیدات کارشناسی و مدیریت اصولی سیستم حمل و نقل و ارسال محصولات خود به خودروسازان کشور، از جمله ایران خودرو را به گونه تدبیر کرده است که ورق های مورد نیاز این شرکت ها بدون کوچکترین مشکل و تاخیر برای آنها ارسال می شود.

این نکته ای بود که در دیدار اخیر مسئولان دو شرکت ایران خودرو و فولاد مبارکه از سوی مدیران این خودروسازی مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در این دیدار تصریح کرد: یکی از چالش‌های اصلی امروز ما در ایران حمل ‌و نقل محصولات در سطح کشور است که خوشبختانه فولاد مبارکه توانسته از طریق حمل ریلی و جاده‌ای ورق مورد نیاز ایران‌ خودرو را در زمان مقرر تأمین کند تا مشکلی در تولید این مجموعه به وجود نیاید.

حسین کاویانی معاون خرید شرکت ایران‌ خودرو نیز ضمن تشکر از حضور معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در شرکت ایران ‌خودرو، رویکرد حمایتی فولاد مبارکه از خودروسازان را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست.

وی  تحویل به‌ موقع و بدون دغدغه انواع محصولات فولاد مبارکه به ایران ‌خودرو را الگویی برای سایر شرکت‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با مذاکرات فنی و بازرگانی صورت‌گرفته در سال جاری هیچ دغدغه‌ ای بابت تأمین ورق مصرفی ایران‌ خودرو وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی خان 0 0

    چه فایده از ما شرکتیا تو فولاد مبارکه مثل چی کار میکشن اون وقت حقوق ما با فولادیا زمین تا آسمون فرق داره این انصافه
    اقای رئیسی کجایی این بود هم سانی
    این بود وعده ها که دادید
    ن امنیت شغلی
    ن حقوق درست حسابی...