| کد خبر: 255348 |

◄ جایگاه راه و ترابری در نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه مشخص شد

بر اساس نمودار سازمانی منتشر شده سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال 1402 ، راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی زیر بخش معاونت تولیدی ، فنی و زیربنایی این سازمان قرار گرفت.

تین نیوز

بر اساس نمودار سازمانی منتشر شده سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال 1402 ، راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی زیر بخش معاونت تولیدی ، فنی و زیربنایی این سازمان قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز ، همچنین امور صنعت، معدن و ارتباطات و نیز امور نظام فنی ، اجرایی، مشاوران و پیمانکاران به عنوان زیر بخش معاونت تولیدی ، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است.

بر اساس آن چه در رسانه شناسنامه قانون آمده، در متن ابلاغیه نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال ۱۴۰۲ (نامه شماره ۷۹۰۶ مورخ ۳۰/۱/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور) خطاب به داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان شده است:  بازگشت به نامه شماره ۳۸۳۰۷ مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۲ موضوع نمودار سازمانی پیشنهادی و در اجرای ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری و با رعایت قوانین و مقررات، به پیوست نمودار سازمانی مصوب سازمان برنامه و بودجه کشور که به تایید این سازمان رسیده است، برای اجرا ابلاغ می شود. بدیهی است از تاریخ ابلاغ این نامه، نمودار سازمانی قبلی آن وزارت فاقد اعتبار خواهد بود.

خواهشمند است دستور فرمایید، ضمن ثبت نمودار سازمانی مذکور در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه های اجرایی کشور، نسبت به تنظیم تشکیلات تفصیلی پیشنهادی در اجرای ماده ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و ضوابط مورد عمل تشکیلاتی (شرح وظایف واحدهای سازمانی و پست های سازمانی)، در سقف پست های سازمانی مصوب اقدام و مراتب را حداکثر ظرف مدت یک ماه برای بررسی به این سازمان ارسال نمایند.

این نمودار را ببینید:

نمودار سازمانی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب سال ۱۴۰۲

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 1 0

    قبلا هم امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی زیر بخش معاونت تولیدی ، فنی و زیربنایی بوده است. خبر جدیدی اعلام نکردید