| کد خبر: 234533 |

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد:

◄ بروزرسانی اطلاعات بندرامیرآباد در سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از بروزرسانی اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد در " سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران " با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

تین نیوز
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از بروزرسانی اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد در " سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران " با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی موسی پور در گفتگو با واحد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه جلب ، جذب ، تسهیل و گسترش تولید و سرمایه گذاری از اهداف بنیادین تشکیل مناطق ویژه اقتصادی به شمار می رود گفت بندرامیرآباد بر این اساس ، به منظور شفافیت و فراهم سازی فرصت های برابر برای تمام صاحبان سرمایه و کارآفرینان تلاش دارد با بارگذاری و بروزرسانی فرصت های سرمایه گذاری خود در سامانه سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران ، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی را جهت سرمایه گذاری در این بندر ترغیب نماید.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات موجود در " سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران " ،  تمامی خدماتی را که برای آغاز یک پروژه سرمایه گذاری صنعتی نیاز است در اختیار صاحبان سرمایه قرار می دهد بر توسعه مستمر و افزایش سهم اقتصاد بندرامیرآباد از اقتصاد کشور با تکیه بر توان منطقه ای و استراتژیک دریایی تأکید کرد.

سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران ، سامانه‌ای است که توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه اندازی تا خدمات ویژه آن به صورت یکپارچه و متمرکز در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ثبت جواز تأسیس واحد صنعتی ، پروانه بهره برداری ، کمیسیون ارزش افزوده و گواهی تولید در حوزه صنعت و تولید ، ثبت سفارش ورود کالا به مناطق در حوزه تجارت بین الملل و همچنین مجوز فعالیت و کد شیما  و درخواست سرمایه گذاری در حوزه راه اندازی کسب و کار ، بخشی از خدمات ارائه شده در این سامانه است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.