| کد خبر: 194337 |

کلاهبرداری از حساب شهروندان به بهانه «کارت سوخت»

رئیس پلیس فتا تهران از شهروندان خواست هوشیار باشند چرا که عده‌ای کلاهبردار درصدد سواستفاده از حساب بانکی در پوشش تهیه و ارائه «کارت سوخت» هستند.

تین نیوز

 رئیس پلیس فتا تهران از شهروندان خواست هوشیار باشند چرا که عده‌ای کلاهبردار درصدد سواستفاده از حساب بانکی در پوشش تهیه و ارائه «کارت سوخت» هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران درخصوص دام شیادان  برای کلاهبرداری و سواستفاده از حساب شهروندان در پوشش ارائه کارت‌سوخت، گفت: متاسفانه یک عده کلاهبردار از این موضوع سواستفاده کرده و شهروندان را به صفحات و درگاه‌های جعلی هدایت می‌کنند تا  بتوانند از حساب آن‌ها سرقت کنند. 

رئیس پلیس فتا تهران تصریح کرد: توصیه ما این است که حتما سازمان‌ها و نهادهایی که در کشور متولی ارائه خدمات کارت‌سوخت هستند از همان طریق دفاتر خدمات الکترونیک اقدامات لازم را انجام دهند.

سرهنگ کاظمی تأکید کرد: شهروندان به این موضوع توجه کنند که به هیچ سایت و صفحه‌ای که درخواست وجه می‌کنند مراجعه نکرده و اقدامی انجام ندهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی اطلاعیه‌ای صادر شده، قرار است جایگاه‌های سوخت با کسانی که کارت سوخت‌شان  آماده نشده همکاری لازم را انجام دهند؛ بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که اقدامی شتابزده در این زمینه نکرده و به دفاتر ودرگاه‌های مجاز که در اطلاعیه سازمان مربوطه درج شده مراجعه کنند. 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.