| کد خبر: 255060 |

خط اتوبوس تندرو منطقه 9، تیرماه به بهره برداری می رسد

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از بهره برداری خط اتوبوس تندرو این منطقه تا سه ماه آینده خبرداد.

تین نیوز

 مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از بهره برداری خط اتوبوس تندرو این منطقه تا سه ماه آینده خبرداد و گفت: خط بی.آر.تی خیابان آتشگاه پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدسلمان قاضی عسگر با اعلام این خبر گفت: احداث خط بی.آر.تی خیابان آتشگاه در دو طرف رفیوژ میانی این خیابان به طول ۶۵۰ متر با ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اقدام است و پس از دریافت مجوزهای لازم تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی احداث این خط افزود: مسیر ویژه اتوبوس حد فاصل خیابان سردار حجازی تا دور برگردان سمت کندرو شهید خرازی به طول ۳۰۰ متر در دو لاین طرفین رفیوژ میانی خیابان آتشگاه احداث شده است.

مدیر منطقه ۹ اصفهان شهرداری اصفهان با اشاره به تأثیر مثبت فعالیت اتوبوس های تندرو در کاهش ترافیک شهر گفت: عملیات عمرانی چهارمین خط تندروی اتوبوسرانی حدفاصل کندروی اتوبان شهید خرازی تا خیابان شهید حجازی در دست اقدام است.

او هدف از احداث این پروژه را تسهیل تردد شهروندان و ارتقای زیرساخت های حمل نقل عمومی دانست و اظهار کرد: اصلاح هندسی های مورد نیاز در جزایر ترافیکی و ورودی کوچه ها نیز در دست اجرا قرار دارد.

قاضی عسگر با اشاره به اجرای کامل اصلاح هندسی و تعریض خیابان در راستای تأمین عرض عبوری مناسب و استاندارد در ضلع جنوبی خیابان آتشگاه، افزود: مسیر ویژه اتوبوس در دو سمت رفیوژ میانی حد فاصل کندرو تا دور برگردان به طول ۳۵۰ متر در سال جاری مطابق طرح اجرا می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.