| کد خبر: 94519 |

آمادگی پایانه‌های تهران برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان پایانه‌ها از ورود و خروج بیش از 10 میلیون نفر در تابستان 94 خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط برای افزایش ضریب امنیت و ایمنی مسافران تابستانی انجام شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، سید حسین حسینی‌نژاد با بيان اينكه در تابستان سال گذشته شمار ورود و خروج مسافران در پایانه‌های تهران بیش از 10میلیون نفر بوده، گفت: این تعداد مسافر با بهره‌گیری از 649هزار و 822 سرویس مسافربری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس و سواری راهی مقاصد خودشان در سراسر کشور شده‌اند یا از شهرستان‌های مختلف وارد تهران شده‌اند.»

مهندس حسینی‌نژاد با اشاره به این‌که امسال سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می‌شود، تصریح کرد: هماهنگی لازم با سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله اداره کل حمل و نقل، پلیس راهور، نیروی انتظامی، تعزیرات، بهداشت مناطق، اورژانس، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری و...انجام شده است.»

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد ورود و خروج مسافران به پایانه‌ها و دمای بالای هوا، برای پیشگیری از بیماری‌های مسری و حفظ سلامت مسافران در فصل تابستان، دستگاه‌های نظارتی سازمان بر عملکرد سیستم‌های نظافت و بهداشت بویژه عرضه مواد خوراکی نظارت کامل خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها همچنین از رسیدگی به وضعیت سیستم خنک‌کننده و استفاده از دستگاه‌های تهویه مطلوب در پایانه‌ها خبر داد و تاکید کرد: بهداشت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محل وضوخانه،  بهداشت رستوران‌ها، کیفیت مواد خوراکی و آب آشامیدنی اتوبوس‌ها و نحوه سرویس‌دهی آنها تحت کنترل قرار دارد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه گسترش فضای سبز همراه با پاکیزگی مناسب‌تر محیط پایانه از جمله اقدامات مشترکی است که در پایانه‌های مسافری غرب، شرق، جنوب و بیهقی تهران انجام شده است، تصریح کرد: در جاهایی که نیاز است ترمیم آسفالت و لکه‌گیری مسیر‌ها، افزایش میزان روشنایی، خط‌کشی گذرگاه‌ها و کاشت گل و گیاه فصلی نیز در همین راستا انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در تابستان امسال سعی خواهیم کرد با تکریم بیشتر مسافران، بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌ها، توجه به کمبودها، ارتقای وضعیت رفاهی مسافران و نظارت بیشتر بر عملکردهای مجموعه‌های خدمات‌رسان، افتخار دیگری در خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در کارنامه خود ثبت کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.