| کد خبر: 259162 |

◄ اجرای طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در استان بعد از عاشورا اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده در اولین کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اظهار داشت: بنگاه های فعال در استان باید شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۵ بنگاه املاک در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: از این تعداد ۶۶۴ مورد آن در مرکز استان هستند.

عباس زاده از اجرای طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در استان خبر داد و گفت: این طرح به مدت ۲۰ روز بعد از عاشورای حسینی اجرایی می شود.

وی از راه اندازی سامانه ای برای ثبت اجاره املاک خبر داد و ادامه داد: در خراسان جنوبی مشکل خاصی در زمینه اجاره مسکن وجود ندارد و در قالب این کارگروه تنها در بیرجند می توانیم اقدامات مورد نظر را انجام دهیم.

عباس زاده بیان کرد: از سال ۱۳۵۲ قانونی برای حوزه مسکن داشته ایم که تاکنون اجرایی نشده و وزیر راه و شهرسازی پیگیر اجرای آن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مؤثرترین راه کنترل بازار مسکن را اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: بانک های استان باید پیگیری لازم برای مشخص شدن سهم استان از وام ودیعه مسکن را انجام دهند تا متقاضیان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.