| کد خبر: 253494 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

شروع مجدد بارش ها از امروز در استان های خوزستان، ایلام و لرستان/تداوم بارندگی ها تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت امروز خبر داد و آسمان بیشتر استان ها را تا پایان هفته بارانی پیش بینی کرد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت امروز خبر داد و آسمان بیشتر استان ها را تا پایان هفته بارانی پیش بینی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی   وضعیت جوی کشور را برای امروز ۲۱ اسفندماه و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به کشور، بارش ها در جنوب غرب و در استان های خوزستان، ایلام و لرستان آغاز می شود.

وی افزود: فردا هم علاوه بر این استان ها مناطقی از کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب همدان، استان مرکزی و جنوب اصفهان و استان های بوشهر و فارس هم از این بارش ها به شکل رگباری و همراه با باد شدید موقتی بهره مند خواهند شد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: روز سه شنبه بارش ها در استان های کرمان، یزد و مناطقی از اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی به شکل پراکنده ادامه خواهد یافت و روز چهارشنبه نیز این شرایط در جنوب کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ایجاد می شود.

به گفته رفیعی، با ورود سامانه بارشی از غرب بارندگی ها کل نوار غربی کشور را در بر می گیرد و روز پنجشنبه بارش ها به شکل پراکنده در شمال غرب و غرب تداوم می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در سواحل دریای خزر و دامنه های و ارتفاعات البرز در استان های البرز، تهران، قزوین و سمنان هم شاهد بارش های رگباری هستیم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس و امروز و فردا غرب دریای خزر متلاطم می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر افزایش تدریجی ابر همراه با وزش باد پیش بیین کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۹ درجه می رسد و کمینه دما نیز به ۸ درجه بالای صفر رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.