| کد خبر: 248701 |

کارشناس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

آغاز بارش ها از روز سه شنبه/ تداوم آلودگی هوا در تهران طی روز یکشنبه

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا در تهران طی روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد:‌ روز سه‌شنبه بارش‌ها در کشور مجدد آغاز می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا در تهران طی روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: روز سه شنبه بارش ها در کشور مجدد آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ساناز جعفری، کارشناس سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در روز یکشنبه، ۲۲ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: امروز در برخی از نقاط استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، همچنین استان های یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. 

وی به سبب کاهش محسوس دما در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را پیش بینی و اعلام کرد: روز دوشنبه اما در اغلب مناطق کشور تقریبا جوی آرام را شاهد خواهیم بود و روز سه شنبه بارش ها مجدد آغاز می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در استان های گیلان و اردبیل انتظار بارندگی وجود دارد، عنوان کرد: روز چهارشنبه، در بخش های غربی و مرکزی کشور و بخش هایی از شمال غرب، جنوب غرب و دامنه های مرکزی رشته کوه البرز و روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور، برخی از مناطق جنوب کشور بارش باران را تجربه خواهند کرد.

به گفته جعفری روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا در کلانشهر تهران کاسته خواهد شد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.