| کد خبر: 220929 |

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

◄ تکلیف پادگان و باغ شریعت را یکسره خواهیم کرد

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف پادگان اردبیل و باغ شریعت را با اخذ مجوزهای قانونی و تامین اعتبار مورد نیاز به سرعت تعیین خواهیم کرد.

تین نیوز

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف پادگان اردبیل و باغ شریعت را با اخذ مجوزهای قانونی و تامین اعتبار مورد نیاز به سرعت تعیین خواهیم کرد.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با تین‌نیوز، اظهار کرد: در نشستی که با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان مجموعه عمرانی و خدماتی داشتیم، قرار شد طرح‌های مختلفی را در استان مورد حمایت و پشتیبانی مالی و اجرایی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا در سطح کشور طرح‌های مخلفی را در حال اجرا دارد که در استان اردبیل نیز قرار است با عقد قرارداد در حوزه‌های مختلف طرح‌های عمرانی و زیربنایی را اجرایی کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به احداث بزرگراه اردبیل – سرچم کمک می‌کند که در این پروژه قرار است از مسیر سرچم و به طول 55 کیلومتر چهارخطه این محور ارتباطی در دستور کار باشد.

نیکزاد بیان کرد: با توافق قرارگاه و شهرداری اردبیل به ارزش 500 میلیارد تومان طرح‌های عمران شهری اجرایی می‌شود تا شهروندان از مزایای آن استفاده کنند.

وی از تعیین تکلیف پادگان ارتش و باغ شریعت خبر داد و گفت: در حال حاضر 6.5 میلیارد تومان اعتبار با مساعدت معاونت راه و شهرسازی در حساب شهرداری اردبیل است که این منابع باید صرف تملک و اجرای طرح‌های مختلف شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از اجرای پارک، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی در مناطق محروم عدالت‌آباد و ایران آباد و تسهیل‌گری در سکونتگاه‌های این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با توافق مسئولان دولتی و از محل سفر رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه 36 میلیارد تومان در فاز اول برای تکمیل پل قدس هزینه خواهد شد.

نیکزاد گفت: در کنار احداث پل قدس و سرعت اجرایی بزرگراه اردبیل – سرچم تکمیل راه آهن و احداث بیمارستان اردبیل در دستور کار است.

وی افزود: قرار است احداث بزرگراه در محورهای مختلف اردبیل به سمت گرمی و مشگین‌شهر و همچنین احداث کمربندی سوم در اردبیل به عنوان توافق با قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در مجموع با احتساب پروژه‌های عمران شهری و سایر طرح‌های زیربنایی 15 پروژه با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان اردبیل در سالجاری اجرایی و عملیاتی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اين باغ جنگلي درختان بوته مانتد قديمي ملك شخصي است و و مشخصه روستايي دارد كه باصفاست و هويت و گذشته شهر است و علت جذابيتش بومي و شخصي بودن ان است فقط صاحبش با هنر و احساس خود مي تواند انرا به شكل منظر طبيع و باصفاي روستايي درختان ميوه نگه دارد نه مهندس پارك و جدول و شهرسازي بي روح فرم اداري و لطافت خاص بودنش را با سنگفرش از دست مي دهد
    باغ روستايي منظر طبيعي در دل شهر تعريف نشده و قابل درك نيست

  • فاطمه 0 0

    باغ جنگلي شريعت يك باغ جنگلي روستايي منظر است كه از رويش ريشه درختان به صورت بوته اَي در زمان طولاني إيجاد شده و علت جذابيت ان روستايي و طبيعي بودن ان است ،،،وگرنه ان ور هم شهرداري پارك شهري مصنوعي ساخته كه جلب توجه نمي كند و شهري كردن اين باغ طبيعي با سنگفرش و جدول از ماهيت دراوردن ان و تغيير ماهيت أصلي ان است
    تشكر از خبرگزاري محترم