| کد خبر: 219608 |

رئیس راه و شهرسازی بیله‌سوار:

◄ بزرگراه گرمی – بیله‌سوار به توسعه ترانزیت کمک خواهد کرد

اردبیل| رئیس راه و شهرسازی بیله‌سوار گفت: احداث بزرگراه گرمی به بیله‌سوار و اتصال به گمرک این شهرستان توسعه ترانزیت منطقه‌ای را رقم خواهد زد.

تین نیوز

اردبیل| رئیس راه و شهرسازی بیله‌سوار گفت: احداث بزرگراه گرمی به بیله‌سوار و اتصال به گمرک این شهرستان توسعه ترانزیت منطقه‌ای را رقم خواهد زد.

توحید عالی‌پور در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: از ابتدای امسال و با انتخاب پیمانکار احداث این بزرگراه شروع شده و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز این مسیر که به طول 40 کیلومتر اجرایی خواهد شد، در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای این بزرگراه عملیات احداث چهارخطه بیله‌سوار – سه راهی گوگ‌تپه نیز به طول 7.5 کیلومتر آغاز شده که در این مسیر سعی بر رفع معارض‌های محلی است.

رئیس راه و شهرسازی بیله‌سوار به اجری عملیات خاکبرداری در محور چهارخطه سه راهی گوگ‌تپه – انجیرلو اشاره کرد و گفت: با همکاری پیمانکار اجرای این پروژه در ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته است.

عالی‌پور افزود: موقعیت شهرستان مرزی بیله‌سوار و وجود گمرک بین‌المللی در این مسیر ایجاب می‌کند تا محورهای ترانزیتی این شهرستان به بزرگراه تبدیل شده تا امکان تردد ایمن برای خودروهای داخلی و خارجی فراهم آید.

وی در مورد بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان بیله‌سوار نیز بیان کرد: 9 کیلومتر بهسازی و آسفالت انجام شده و تا اتمام فصل کاری سعی بر افزایش این فعالیت‌های عمرانی است.

رئیس راه و شهرسازی بیله‌سوار با اشاره به تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی بیله‌سوار و زیرسازی معابر مسکن مهر این شهر مرزی تصریح کرد: در این زمینه دو مجمع از مساکن مهر مورد توجه قرار گرفته و عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی به انجام رسیده است.

عالی‌پور به تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و آرای صادره به نفع دولت در 30 پرونده مطرح شده اشاره کرد و گفت: 35 پرونده نیز در قالب انتقال سند مالکیت مورد رسیدگی قرار گرفته تا متقاضیان قانونی مورد حمایت واقعی قرار گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.