| کد خبر: 218094 |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد

◄ کمک رئیس دانشگاه البرز آبیک به جمعیت هلال احمر

رئیس دانشگاه البرز آبیک در اقدامی خداپسندانه تأمین تعداد قابل توجهی از مخازن آب روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان را تقبل کرد.

تین نیوز

قزوین| رئیس دانشگاه البرز آبیک در اقدامی خداپسندانه تأمین تعداد قابل توجهی از مخازن آب روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان را تقبل کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دکتر آصفی مدیرعامل ، ارجینی معاون داوطلبان و دکتر ارجمندی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان به همراه رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک با دکتر نوربخش خیر  و رئیس دانشگاه البرز آبیک صبح امروز دیدار و گفتگو کردند.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه در این دیدار در زمینه فعالیتهای بشردوستی، خیرخواهانه و همچنین طرح نذر آب ۳ به بحث و گفتگو پرداخته شد در ادامه افزود: دکتر نوربخش در اقدامی خداپسندانه تأمین تعداد قابل توجهی از مخازن آب روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان که دچار بحران خشکسالی شده اند را تقبل نمود که پس از تهیه جهت انتقال به سیستان و بلوچستان تحویل هلال احمر می نمایند.

وی اشاره کرد: طرح ملی نذرآب 3 همانند دو سال گذشته در سطح استان سیستان و بلوچستان با حضور استان های معین در مناطق محروم و بحرانی متأثر از خشکسالی در نیمه دوم شهریورماه اجرا خواهد شد.

آصفی ادامه داد: نیک شهر، چابهار، هامون، نیمروز، خاش، نهبندان، ریگان و حاجی آباد از جمله مناطقی هستند که در شهریور ماه در حوزه معیشت و کووید ۱۹ و آب از سوی جمعیت هلال احمر استانهای قزوین ،گلستان ،زنجان، مرکزی، قم و تهران پوشش داده می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با تاکید به این که هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است در ادامه افزود: از مردم نوعدوست و خیر استان خواستارم تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.