| کد خبر: 218082 |

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:

◄ 4 تقاطع غیرهمسطح در اردبیل اجرایی می‌شود

اردبیل| رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: چهار تقاطع غیرهمسطح در اردبیل با اولویت و طبق تفاهمنامه شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرایی و عملیاتی می‌شود.

تین نیوز

اردبیل| رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: چهار تقاطع غیرهمسطح در اردبیل با اولویت و طبق تفاهمنامه شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برای شفافیت بیشتر و مشخص شدن ابعاد تفاهمنامه شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء ما لایحه شهرداری را در سه بخش تقسیم و تنظیم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این تفاهمنامه مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری است که در مجموع با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بخش دوم این لایحه را احداث تقاطع‌های غیرهمسطح با اولویت بزرگراه بسیج با اعتباری بالغ بر 191 میلیارد تومان، تقاطع آقاباقر با 60 میلیارد تومان، تقاطع نیایش با 17.5 میلیارد تومان و تقاطع جام جم با 20 میلیارد تومان اعلام کرد.

افسانه افزود: این پروژه‌ها در مدت 36 ماه اجرایی و عملیاتی می‌شود که شهرداری طراحی و نقشه این تقاطع‌ها را تهیه و برای اجرا در اختیار قرارگاه قرار می‌دهد.

وی سومین بخش این لایحه را پرداخت 20 درصد به قرارگاه به عنوان پیش پرداخت اعلام کرد و گفت: شهرداری در قبال اجرای این پروژه‌ها توسط قرارگاه ساختمان نیمه تمام روناک و برخی از املاک خود را به قیمت کارشناسی در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: در سال 97 بودجه شهرداری دو برابر افزایش یافت که این افزایش به دلیل محاسبه پروژه‌های مشارکتی بود که در مجموع تحقق بودجه 500 میلیارد تومانی اتفاق افتاد.

افسانه ضرورت ارائه گزارش کاری و مالی شهرداری را به صورت مستمر به شورا یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم شهرداری در ارائه گزارش برای اطلاع مردم به موقع اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.