| کد خبر: 217834 |

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین

◄ در هفته دولت امسال 17 پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین به بهره برداری می رسد

قزوین| به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، همزمان با هفته دولت (دوم لغایت هشتم شهریورماه)، 17 پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین به بهره برداری رسیده و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود.

تین نیوز

قزوین| به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، همزمان با هفته دولت (دوم لغایت هشتم شهریورماه)، 17 پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین به بهره برداری رسیده و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال هزینه شده و به واسطه آن 4 مخزن ذخیره آب، 18 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، 8 حلقه چاه عمیق و ایستگاه های پمپاژ  احداث شده است.

وی عمده پروژه های یاد شده را شامل 6 طرح شهرستان قزوین و 3 طرح در حوزه شهرستان آبیک عنوان کرد.

بیرنوندی همچنین اظهار داشت که به مناسبت هفته دولت در روستاهای حوزه شهرستان تاکستان 2 طرح و در شهرستان بویین زهرا نیز 3 طرح تامین آب آشامیدنی افتتاح می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین همچنین از بهره برداری رسمی از 3 پروژه و نیز یک مورد کلنگ زنی در سطح شهرها و روستاهای حوزه شهرستان آوج خبر داد.

وی در پایان مشارکت عمومی برای مدیریت مصرف آب آشامیدنی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: امید است مردم عزیزمان در سطح روستاها و شهرهای استان با درک شرایط موجود از جمله کم آبی  ومحدویت های مالی با مشارکت و حساسیت بیشتری  کمک نمایند تا این تاسیسات که به منظور پایداری خدمات رسانی به مردم شریف استان ایجاد شده، بهتر و بیشتر مورد بهره برداری واقع شوند.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان تیرماه سال جاری خدمات خود را به یک میلیون و 372 هزار نفر در 26 شهر و 509 روستای استان ارائه داده و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 90 درصد جمعیت روستایی استان از این خدمات بهره مند می شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.