| کد خبر: 217632 |

ورزش استان در آفساید دفاع ناکارآمد

◄ فرصت طلبی بهتر از فرصت سوزی

قزوین|ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است به نحوی که فقط پرچم یک کشور به دو دلیل بر افراشته می شود؛ اول اینکه یک شخصیت مهم سیاسی یک کشور در کشور دیگر حضور یابد و دوم اینکه یک ورزشکار کسب مدال کند

تین نیوز

قزوین|  ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به نحوی که فقط پرچم یک کشور به دو دلیل بر افراشته می شود؛ اول اینکه یک شخصیت مهم سیاسی یک کشور در کشور دیگر حضور یابد و دوم اینکه یک ورزشکار کسب مدال کند

نه در جایزه صلح نوبل و نه برای جایزه اسکار و.....پرچم یک کشور برافراشته نمی شود.

این جایگاه آنقدر مهم است که سازمان ملل سال ۲۰۲۲ را ، سال توسعه یافتگی کشورها را بر مبنای بیشترین مدال المپیک نامیده است.

ورزش استان قزوین نه این روزها بلکه در دوران اعلایی مقدم از فقر دانش علمی روز ورزش، تعامل با سرمایه گزاران ورزشی, استفاده از پتانسیل های استان، طرح آمایش ورزش، استفاده از نیروهای کارآمد و...رنج می برد و به تنگه نفس افتاده است.

در اداره کل تربیت بدنی، سیاست حذف بخاطر بقا شکل پذیرفته و هر دلسوخته ورزشی استان را متهم به سیاسی کاری می نمایند و پیشگو ، رمال و اسطرلاب هم دارند و به جای بررسی برنامه های کاندیداهای هیاتها و راهکارهای آنها برای کمک به ورزش ، نیت خوانی می کنند و همه را متهم به کار سیاسی و انتخاباتی می کنند.

عوامل سینه چاک و حامی مدیرکل تربیت بدنی  همه کاندیداها را فرصت طلب می خوانند ! این در حالی است که  آنقدر فرصت سوزی کرده اند و زیر ساخت ورزش را از بین برده اند که زمینه را برای فرصت طلبان عاشق خدمت مهیا ساخته اند و این افراد و مدیریت ورزش استان بدانند که فرصت طلبی خیلی بهتر از فرصت سوزی است.

عوامل مبلغ اداره کل تربیت بدنی  طوری از مدیریت اعلایی مقدم صحبت می کنند که گویی در استان قحط الرجال است.

همین امروز سه گزینه بومی در استان داریم که  به شدت از مدیر کل فعلی قوی تر هستند.

رضا طاهری رییس تربیت بدنی اسبق تاکستان و فرماندار فعلی تاکستان حداقل ده برابر از مدیر کل فعلی تربیت بدنی قوی تر است.

رضا لایق مدیر شایسته ،  توانمند و دلسوز استان است و با شناخت کافی می تواند ورزش استان را متحول سازد.

میکاییل سلمانی با سابقه ورزشی و مدیریتی خوب و با شناخت کافی به مراتب بهتر از اعلایی مقدم است و متاسفانه مدیرکل تربیت بدنی هنوز واژه «انتخاب» را نمی داند و می خواهد با یک کاندیدا  آنهم با آرایش اشتباه و بر خلاف مقررات فیفا، رییس فعلی هیات فوتبال را که تنها کاندیدای هیات فوتبال است و با حذف غیر قانونی رقبایش آنهم بدون هیچ دلیل قانونی، مجدداً منصوب نماید! زیرا وقتی یک کاندیدا وجود دارد حق انتخابی وجود ندارد.

مدیر کل تربیت بدنی با این دفاع ناکارآمد از عملکرد خود و بعضی از هیات های ورزشی در آفساید قرار گرفته که جا دارد نمایندگان استان ، استاندار قزوین و دستگاههای نظارتی ورود پیدا کنند و ورزش قزوین را نجات دهند و به جای پاسخگویی اداره کل تربیت بدنی مانع از فراکنی آنها و عوامل ذینفع  شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.