| کد خبر: 217507 |

دکتر همتی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان پیشنهاد کرد

◄ استفاده از مکانیزم تهاتر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و پرداخت مطالبات پیمانکاران

هرمزگان| استاندار هرمزگان بر لزوم افزایش استفاده از روش تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی، تاکید کرد

تین نیوز

هرمزگان- استاندار هرمزگان بر لزوم افزایش استفاده از روش تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با تاکید بر لزوم افزایش استفاده از روش تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی می توانند از مکانیزم تهاتر، جهت پرداخت بدهی خود به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: استفاده از این روش موجب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در استان خواهد شد و دستگاه های اجرایی باید بیشتر از این ظرفیت استفاده کنند و بانک ها نیز پشتیبانی لازم را انجام دهند.

استاندار هرمزگان افزود: در این روش تسهیلات بانکی به پیمانکاران پروژه ها پرداخت می شود و بازپرداخت این تسهیلات از طریق تهاتر توسط دستگاه‌های اجرایی صورت می گیرد که به پیمانکاران کمک مناسبی خواهد داشت.

همتی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت روستاهای آسیب دیده از سیل سال گذشته در شهرستان های بشاگرد و جاسک، تصریح کرد: برخی از این روستاها نیازمند جابجایی بودند که این امر براساس مکان یابی صورت گرفته توسط بنیاد مسکن استان، مورد تصویب شورای برنامه‌ریزی استان قرار گرفت و به سرعت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: طرح ها و پروژه های بزرگی در استان هرمزگان در حال اجراست که دستگاه‌های اجرایی باید تلاش گسترده‌ای جهت تکمیل این طرح ها داشته باشند و تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این طرح ها در استان خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.