| کد خبر: 216363 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

◄ همزمان با هفته دولت دو واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر به بهره برداری میرسد

بوشهر| مهندس سیدحمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : مجتمع خدماتی رفاهی شهید یونسی در محورساحلی بوشهر به گناوه و مجتمع صیادی واقع در محور عسلویه به بندرعباس (بندو)با اتمام مراحل اجرایی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

تین نیوز

بوشهر| مهندس سیدحمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : مجتمع خدماتی رفاهی شهید یونسی در محورساحلی بوشهر به گناوه و مجتمع صیادی واقع در محور عسلویه به بندرعباس (بندو)با اتمام مراحل اجرایی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی افزود : این دو پروژه هر کدام دارای 10000متر مربع مساحت بوده و از همه امکانات خدماتی رفاهی و بهداشتی از قبیل جایگاه عرضه سوخت ، نمازخانه ، سرویس های بهداشتی ، رستوران ، تعمیرگاه ، استراحتگاه و فضای سبز برخوردار هست.

مهندس علم تصریح کرد : برای اتمام و بهره برداری از این دو پروژه    مجموعا 90میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و 9میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : با بهره برداری از این پروژه ها تقریبا همه محورهای شریانی استان از وجود خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی بهره مند میشوند و رانندگان و گردشگران داخلی و خارجی در صورت نیاز میتوانند از امکانات آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد در سال گذشته نیز 5 واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با پراکنش مناسب در سطح محورهای ارتباطی استان  با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

مهندس علم  گفت : هم اکنون تعداد 18  واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان فعال هستند و برای 10 مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موافقت اصولی  صادر شده است.

وی افزود :این مجتمع ها که دارای رمپ ورود و خروج  فنی و استاندارد هستند و همه خدمات لازم را نیز در خود دارند باعث ایمنی بیشتر برای بهره برداران جاده ها می شوند و با بهره برداری از آنها از خدمات متفرق بین راهی نیز جلوگیری می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با شیوع ویروس کرونا و برای سلامتی بیشتر استفاده کنندگان از این خدمات ، طرح ضدعفونی و گندزدایی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی بصورت روزانه در دستور کار قراردارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.