| کد خبر: 216239 |

مسوول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین

◄ برای مقابله با مواد مخدر، توجه به نیروی انسانی و مسایل اجتماعی مهم است

قزوین| مسوول جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه در مقابله با مواد مخدر، توجه به نیروی انسانی و مسایل اجتماعی برای ما بسیار مهم است، گفت: دشمنان نظام در استفاده از هر حربه‌ای برای تحقق اهداف شوم خود کوتاهی نکردند تا جوانان ما را با افیون مواد مخدر از خود بیخود کرده و دچار چالش کنند

تین نیوز

قزوین| مسوول جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه در مقابله با مواد مخدر، توجه به نیروی انسانی و مسایل اجتماعی برای ما بسیار مهم است، گفت: دشمنان نظام در استفاده از هر حربه‌ای برای تحقق اهداف شوم خود کوتاهی نکردند تا جوانان ما را با افیون مواد مخدر از خود بیخود کرده و دچار چالش کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر، زحمت نیروی انتظامی، دستگاه قضا و... را در این زمینه کمتر می‌کند بنابراین یکی از اولویت‌های ما پیشگیری و کار بر روی نوجوانان و جوانان است.

رحمانی گفت: باید از پتانسیل و ظرفیت سمن‌ها و نیروهای مردمی در این حوزه استفاده کنیم که واقعا هرکجا مردم پای کار آمده‌اند موفق‌تر عمل کرده‌ایم.

وی افزود: در حوزه راه اندازی کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ مواد مخدر، کارهای خوبی در استان صورت گرفته است ولی باید در برنامه‌های آتی بهتر روی این موارد کار کنیم.

این مسوول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله با مواد مخدر، ید طولایی داشته و چهار هزار شیهد خود، شاهد و گواه این مدعا است، گفت: مبارزه با مواد مخدر بحث مهمی است که ایران در این زمینه نقش آفرینی کرده و حرف برای گفتن در سطح جهان داشته است.

وی گفت: قطعا دولت و نظام به تنهایی نمی‌توانند برای مقابله با مواد مخدر اقدام کنند و باید از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه بهره گرفت.

 

رحمانی افزود: برای مقابله با مواد مخدر باید از نوجوانان و جوانان شروع کنیم و اگر می‌خواهیم این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم باید کمیته پیشگیری بتواند به نحو مطلوبتری در این زمینه گام بردارد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.