| کد خبر: 213110 |

استاندار قزوین

◄ تلاش مدیران استان حل مشکلات صنایع واشتغال مولد را رقم خواهد زاد

قزوین _ سید مرتضی نصری| استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی به خبرنگار تین نیوز گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید باید با تمام توان برای حل مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان تلاش کنیم.

تین نیوز

قزوین _ سید مرتضی نصری| استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی به خبرنگار تین نیوز گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید باید با تمام توان برای حل مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان تلاش کنیم.

به گزارش تین نیوز، هدایت الله جمالی پور گفت: در این راستا از واحدهای صنعتی استان به اتفاق مدیران بازدید کرده و در جریان موفقیت‌ها و مشکلات آنها قرار می‌گیریم.

استاندار قزوین بیان کرد: در این بازدیدها که  با حضور مدیران دستگاه‌های اجرای انجام می شود در خصوص مشکلات بیمه ومالیات صنایع استان اتخاذ تصمیم خواهد شد.

استاندارقزوین  تصریح کرد: دشمنان با تحریم‌های ظالمانه برای وارد کردن حداکثر فشار اقتصادی به کشور وارد عمل شده‌اند و ما نیز در داخل باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با آنها اقدام نماییم.

هدایت جمالی پور تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین در بخش‌های مختلف دارویی، صنعتی، کشاورزی و دامداری وصادراتی... دارای صنایع پیشرفته و توسعه یافته‌ ای  است که می‌توان با حمایت از طرح‌های توسعه آنها گام‌های بلندواساسی در راستای جهش تولید، اشتغال زایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور برداشت.

استاندار قزوین در ادامه از چهار شرکت تولیدی در شهرک صنعتی لیا و یک شهرک تولیدی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

مواد مهندسی مکرر،رنگین طیف  شیمی، شیشه لیا وشرکت کاشی وسرامیک الوند در شهرهای صنعتی لیا والبرزبازدید واز نزدیک درجریان رونده مسائل ومشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفته ودستورات لازم را به مدیران دستگاههای اجرای جهت رفع مشکلات این واحدهای صنعتی وتولیدی ارائه کرد.

استان قزوین  دارای  بیش ازسه هزار و800 واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.