| کد خبر: 213067 |

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد:

◄ اجتناب ناپذیری استفاده از فناوری های نوین حمل ونقل کالا در قزوین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پیشرفت سیستم های پستی در دنیا، حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوین در جا به جایی کالا و مرسوله های پستی را اجتناب ناپذیر کرده است.

تین نیوز

قزوین_ سید مرتضی نصری| سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پیشرفت سیستم های پستی در دنیا، حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوین در جا به جایی کالا و مرسوله های پستی را اجتناب ناپذیر کرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین ؛ شیما زرآبادی پورتصریح کرد: با توجه به زیرساخت های موجود، در حال حاضر بخشی از جابه جایی برون شهری کالا در پایانه های مسافربری شهرداری قزوین انجام می شود که نیاز به‌روزرسانی در ارائه خدمات به شهروندان را اجتناب ناپذیر می سازد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیان کرد: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری در کاهش ترددهای درون شهری به منظور کاستن ترافیک و آلودگی هوا و تاکید بر هوشمندسازی در خدمات رسانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در جابه جایی کالا می تواند در تسریع این مهم، تاثیر واثر گذار باشد.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و ساماندهی بار در حوزه حمل و نقل درون شهری خاطرنشان کرد: درصدی از تصادفات درون شهری به موتورسواران و پیک های موتوری اختصاص دارد که با ساماندهی این گروه می توان در کاهش خطرات احتمالی و ایجاد بستر ایمن برای فعالیت این صنعت، گام برداشت.

وی یادآور شد: البته در گذشته، چند واحد پیک موتوری در قالب یک شرکت، تجمیع و فعالیت آن ها تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ساماندهی شد، اما با توجه به وسعت فعالیت این صنف و صدور مجوزهای لازم از ارگان های مختلف، آمار دقیق و درستی از فعالان این حوزه در دست نیست و فعالیت آن ها با نظارت شهرداری انجام نمی شود.

زرآبادی پور گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای حمل بار و توسعه خریدهای اینترنتی،  به منظور ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا، نشست ها و مذاکراتی با چند شرکت بخش خصوصی دارای مجوز قانونی در این حوزه انجام شده تا بتوان امکانات مطلوبی برای شهر قزوین فراهم کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.