| کد خبر: 199694 |

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

◄ آسمان ۸ استان کشور برفی است

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، برای آسمان ۸ استان کشور بارش برف پیش بینی می‌شود.

تین نیوز

بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، برای آسمان ۸ استان کشور بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش به صورت باران و برف ادامه می‌یابد و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود.

علاوه بر این بتدریج با استقرار سامانه بارشی در مناطق جنوبی تر، برخی مناطق در غرب کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران و برف و وزش باد و مناطق جنوبی شامل بخش‌هایی از استان فارس و خوزستان، غرب هرمزگان، بوشهر، کهگیویه و بویر احمد و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

روز یکشنبه سواحل دریای خزر و در بخش‌هایی از غرب و مناطق مرکزی کشور باران و برف و وزش باد و جنوب غرب و جنوب کشوردر استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. روز یکشنبه شدت بارش در گیلان، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، خوزستان، غرب و مرکز خلیج فارس، چهار محال و بختیاری، خوزستان، غرب و جنوب اصفهان است. روز دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده بارش بخش‌های گسترده تری از غرب و مرکز کشور را فرا خواهد گرفت و تا حدی به شمال غرب کشیده می‌شود.

روز سه شنبه بارش در نوار غربی کشور بتدریج پایان یافته و بارش‌ها علاوه بر استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور به مناطقی از شرق و شمال شرق کشیده خواهد شد.

امروز با نفوذ توده هوای سرد، دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.