| کد خبر: 185672 |

◄ ‍ اعلام آخرین وضعیت راه های استان خوزستان

ورودی کمربندی غربی اهواز دچار آبگرفتگی شده و مسدود می باشد و کاربران جاده می توانند از مسیر جایگزین سه راهی خرمشهر(اهواز) به سمت سوسنگرد استفاده کنند.

تین نیوز

با فروکش کردن آب در بخش شعیبیه شوشتر، با تلاش عوامل راهداری ارتباط 180 راه روستایی برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود آبگرفتگی در محور اهواز به آبادان با حضور نیروهای راهداری و عوامل پلیس راه تردد در باند رفت برقرار می باشد.

وی افزود: ورودی کمربندی غربی اهواز دچار آبگرفتگی شده و مسدود می باشد و کاربران جاده می توانند از مسیر جایگزین  سه راهی خرمشهر(اهواز) به سمت سوسنگرد استفاده کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان از انسداد محور اهواز-اندیمشک خبر داد و گفت: این محور که از چند روز گذشته به دلیل آبگرفتگی مسدود اعلام شده بود، از امروز برای کامیون ها قابل  تردد است، محور شوشتر-دزفول-اندیمشک نیز  به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

بهرامی نیا در مورد آسیب های وارده به راه های روستایی بخش شعیبیه بیان کرد: به راه های روستایی بخش شعیبیه آسیب جدی وارد شده است که بخشی از جاده با لوله گذاری تعبیه شده در حال حاضر بازگشایی شده است و  تردد در مسیر در حال انجام می باشد و ترمیم های اساسی هم بعد از فروکش کردن کامل آب قابل اجرا خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.