| کد خبر: 250857 |

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال اعلام کرد؛

مسیر خلخال به پونل تا اطلاع ثانوی مسدود شد

مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معروف خسروی در بازدید از محورهای برف‌ گیر این شهرستان با اعلام مسدودیت مسیر خلخال به پونل گفت: به دنبال بارش های برف روزهای گذشته و احتمال ریزش بهمن در طول مسیر کوهستانی و برف و بهمن گیر خلخال به پونل این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده و هم اکنون مسیر جایگزین برای تردد خودروها به استان گیلان از سمت خلخال و بالعکس از مسیر راه ارتباطی خلخال به اسالم صورت می گیرد.

وی گفت: مسیر ارتباطی خلخال به پونل به طول ۸۰ کیلومتر است که با نخستین بارش حجیم برف همه ساله مسدود و تا بهار سال آینده و عادی شدن شرایط جوی این این جاده همچنان بر روی خودروها مسدود می ماند.

شهروندان شهرستان خلخال با وجود داشتن چندین راه ارتباطی برای تردد به گیلان از جمله راه های خلخال - پونل، خلخال - ماسوله و خلخال - ماسال در فصول سرد سال تنها از یک راه ارتباطی خلخال به اسالم با مشخصات راه فرعی درجه دو استفاده می کنند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال در حال حاضر به استثنای محور مسدود شده خلخال به پونل که با استفاده از خاک در مبادی ورودی از سمت خلخال و همچنین گردنه زندانه در استان گیلان مسدود شده سایر محورهای ارتباطی اصلی و فرعی این شهرستان باز و به علت وجود یخبندان سطح جاده تردد در سطح همه محورها با استفاده از زنجیر چرخ صورت می گیرد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارش برف جاده هریس - مشگین شهر مسدود شده و تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی مقدور نیست.

این اداره به مردم توصیه کرده است از تردد در این مسیر جددا خودداری کنند.

گفتنی است :۴۰۰ راهدار استان اردبیل در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در راه های استان اردبیل مسقر هستند و به رانندگان عبوری خدمات ارائه می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.