| کد خبر: 237006 |

طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که اجرای این طرح، نقش مهمی در توسعه متوازن کلانشهر اردبیل در آینده خواهد داشت، چرا که در طول ۶ سال گذشته این پروژه به اتمام نرسیده بود.

تین نیوز

 اردبیل-شهردار اردبیل گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که اجرای این طرح، نقش مهمی در توسعه متوازن کلانشهر اردبیل در آینده خواهد داشت، چرا که در طول ۶ سال گذشته این پروژه به اتمام نرسیده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در دیدار با مسئولان استانی اظهار داشت: پروژه‌های پل قدس، پل شهید سلیمانی و دوربرگردان میدان ورزش به عنوان 3 پروژه عمرانی شاخص و مهم حال حاضر شهرداری هستند که طبق تمهیدات به عمل آمده در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که اجرای این طرح، نقش مهمی در توسعه متوازن کلانشهر اردبیل در آینده خواهد داشت، چرا که در طول 6 سال گذشته این پروژه به اتمام نرسیده بود.

شهردار اردبیل ادامه داد: پروژه‌های مهمی همچون طرح تبادل پل بسیج و کنترل هوشمند ترافیک اردبیل نیز از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور باغ شریعت نیز در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف می‌شود و خبرهای خوشی در انتظار هم‌شهریان اردبیلی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.