| کد خبر: 232220 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ متولی شهرک الهیه اردبیل تعیین تکلیف شود

اردبیل - مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک الهیه باید هر چه سریعتر متولی این شهرک مشخص و تعیین شود.

تین نیوز

اردبیل - مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک الهیه باید هر چه سریعتر متولی این شهرک مشخص و تعیین شود.

محبوب حیدری در گفتگو با تین نیوز، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تامین زمین رایگان برای طرح اقدام ملی مسکن سعی کرده است تا به کاهش هزینه‌های تمام شده متقاضیان کمک کند.

وی با بیان اینکه 17 هکتار زمین در محدوده شهر برای طراحی مسکن اقدام ملی در اختیار متولیان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن برای آماده‌سازی و احداث بخشی از واحدها اعلام آمادگی کرده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای حل مشکلات و دغدغه‌های شهرک الهیه قرار است جلسه‌ای را با مسئولان و مدیران استانی برگزار کنیم تا هر چه سریعتر متولی شهرک الهیه مشخص و در سریعترین زمان زیرساخت‌ها فراهم آید.

 

حیدری بیان کرد: ما در حال حاضر در شهرک الهیه نیازمند زیرساخت برق، آب و فاضلاب و گاز هستیم و تلاش‌مان بر این است تا به سرعت اقدامات ضروری در این حوزه انجام شود.

 

وی ادامه داد: با ایجاد این زیرساخت‌ها و تعیین متولی شهرک الهیه واحدهای احداثی در این شهرک تعیین تکلیف شده و امکان رضایتمندی بیشتر اهالی فراهم می‌آید.

 

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.