| کد خبر: 199135 |

جابه‌جایی بیش از ۱۱۹ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از جابجایی بیش از ۱۱۹ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از جابه‌جایی بیش از ۱۱۹ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به  نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر، گفت: ۱۱۹ هزار و ۴۳۱ تن کالا و بار از شهرستان مشگین شهر در ۷ ماه گذشته جابجا شده است.

او با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷/۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد افزود: ۷ شرکت حمل و نقل کالا، بار و مسافر در حوزه شهرستان مشگین شهر فعالیت می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱۶۸ هزار و ۸۰۹ نفر مسافر نیز از شهرستان مشگین شهر جابجا شده گفت: در جابجایی مسافر نیز نسبت به ۷ ماهه سال گذشته ۷ درصد رشد داشتیم.

فرج پور از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۱۶۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز درشهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی با حکم قضایی ۱۱۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، با دستور قضایی ۱۵ مورد تخریب انجام، با همکاری عوامل نیروی انتظامی از ۳۵ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری بعمل آمده و هم چنین ۱۵۰ مورد مجوز ساخت و ساز در مدت یاد شده درشهرستان مشگین شهر صادر شده است.

او نصب ۸ سرعت‌گیر پلاستیکی، ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر، تعمیر ۱۲ دستگاه ابنیه فنی، نصب ۴ نرده پل و پاکسازی و علف چینی ۸۰ دستگاه از نرده پل‌ها را از مهمترین اقدامات راهداری در ۷ ماه گذشته برشمرد و تصریح کرد: ۸۰ عدد تابلوو بنرغیر مجاز نیز از سطح جاده‌های شهرستان مشگین شهر برچیده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.