| کد خبر: 227148 |

افتتاح قطعه اول آزاد راه خرم‌آباد - اراک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به افتتاح قطعه اول آزاد راه خرم‌آباد- اراک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، گفت: معاون رئیس جمهور قول اختصاص اعتبار تکمیلی این پروژه را داده‌اند.

تین نیوز

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به افتتاح قطعه اول آزاد راه خرم‌آباد- اراک در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، گفت: معاون رئیس جمهور قول اختصاص اعتبار تکمیلی این پروژه را داده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، جعفر طولابی در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر «نوبخت» به لرستان و قول‌های وی در راستای تکمیل پروژه‌های استان، اظهار داشت: این سفر در حوزه شهرستان خرم آباد دستاوردهای خوبی به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ پروژه مهم شهرستان خرم آباد مورد بازدید قرار گرفته و آقای «نوبخت» نیز در رابطه با آنها قول‌هایی دادند، گفت: بحث تکمیل آزاد راه خرم آباد - اراک یکی از این پروژه‌ها بود.

فرماندار مرکز لرستان، بیان داشت: قطعه اول این پروژه، از خرم آباد تا بروجرد تا اوایل سال آینده و اردیبهشت ماه بنا شد که به بهره برداری برسد.

طولابی، ادامه داد: همچنین ایشان قول دادند که اعتبار تکمیلی این پروژه را اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس لرستان نیز یکی دیگر از پروژه‌های سفر بود، گفت: بنا شد که این پروژه نیز در استان تکمیل شود.

فرماندار مرکز لرستان، گفت: سد «ایوشان»، چهار خطه خرم آباد - کوهدشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، آزاد سازی قلعه «فلک الافلاک» و دو پل «بلیلوند» و «ماسور» که در جریان سیلاب خسارت دیدند از دیگر پروژه‌های مورد توجه در این سفر بود که آقای «نوبخت» قول دادند که اعتبارات تکمیلی آنها را اختصاص دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.